SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Publicis Groupe i Interpublic wygrały globalny przetarg Pfizera

Firma farmaceutyczna Pfizer wybrała grupy reklamowe Publicis Groupe i Interpublic na swoich globalnych partnerów marketingowych. To efekt przetargu, który ruszył na początku roku.

Według firmy badawczej COMvergence, firma Pfizer wydała w zeszłym roku 1,476 miliarda dolarów na media. Około 40 proc. tych nakładów jest przeznaczone na cyfryzację. Koncern najwięcej (1,2 mld dolarów) wydaje w Ameryce Północnej. Na region EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki) przypada ok. 40 mln dolarów.

Według rocznego raportu finansowego firmy, całkowite koszty reklamy w 2021 roku (w tym kreacja i produkcja) wyniosły 2 miliardy dolarów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Publicis Groupe zajmie się obsługą w zakresie mediów, danych i produkcji. IPG będzie globalnym partnerem kreatywnym firmy. Przetargiem zarządzał wewnętrznie jej szef marketingu Drew Panayiotou, który dołączył do firmy w zeszłym roku.

Pfizer współpracował z wieloma agencjami na całym świecie, w tym z Assembly i Carat w zakresie obsługi mediowej oraz z VMLY&R i Grey w zakresie kreacji.

Dołącz do dyskusji: Publicis Groupe i Interpublic wygrały globalny przetarg Pfizera

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Biznes to biznes
Kto bogatemu zabroni
odpowiedź
User
Greszeft
Mają hajs, ostatnio obłowili się jak nigdy
odpowiedź