Motywujące słowa w kampanii promującej turniej Tymbarku (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania promująca piłkarski turniej dla dzieci o Puchar Tymbarku. Akcję promocyjną przygotowały Scholz & Friends, Starcom i BrandBackup.
30-sekundowy spot pokazuje codzienne treningi i przygotowania najmłodszych piłkarzy, którzy rywalizują o Puchar Tymbarku. Motywem przewodnim reklamy są motywujące słowa kierowane w stronę małych zawodników.
Od 2015 roku ambasadorem turnieju jest reprezentant Polski Arkadiusz Milik, na co dzień grający w SSC Napoli. Piłkarz występuje w kampanii w ramach tej współpracy.
Spot emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VOD i na YouTube. Kampanię wspierają PR, współpraca z influencerami, a także działania w digitalu i social mediach. Dodatkową promocję stanowią materiały POS oraz aktywności w przestrzeniach sklepowych.
Za kreację odpowiada Scholz & Friends, a za materiały POS BrandBackup. Media kupił i zaplanował Starcom.
„Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” jest organizowany od 12 lat przez Polski Związek Piłki Nożnej. Od początku rozgrywek ich sponsorem jest marka Tymbark (Maspex Wadowice).
Dołącz do dyskusji: Motywujące słowa w kampanii promującej turniej Tymbarku (wideo)