Pudliszki przekonują, że są "smaczne i kropka". W reklamie Jan Frycz
Właśnie ruszyła nowa kampania marki Pudliszki "Smaczne i kropka”.
Pudliszki, marka ketchupów, sosów i passaty pomidorowej, w nowej kampanii 360 przekonuje, że w prawdziwym życiu, gotowaniu i jedzeniu najważniejszy jest smak.
Spoty pod hasłem “Pudliszki. Smaczne i kropka” można zobaczyć w telewizji, VOD, YouTube i w mediach społecznościowych.
- W naszej kampanii “Pudliszki. Smaczne i kropka” przypominamy, że jedzenie nie jest na pokaz. Jest dla ludzi, takich jak my, z codziennością, która nie jest wystylizowana i sztuczna, z nieidealnym domem. Nieważne, czy ortodoksyjnie podążasz za przepisem, czy gotujesz po swojemu, ponieważ najbardziej liczy się smak. Bo tego, co wykonane z dobrej jakości produktów i z miłości do jedzenia po prostu nie da się zapomnieć - mówi Marta Adamczewska-Boksa, brand manager Pudliszek.
W rolę narratora - kulinarnego tradycjonalisty, który daje się uwieść gotowaniu spaghetti "a'la polognese" aktor, Jan Frycz.
Kampania powstała w oparciu o nowe pozycjonowanie marki, wypracowane przez kierowany przez Annę Tarasiuk zespół marketingu Brand Build Pudliszki i pracownię koncepcyjną One Eleven. Platforma kreatywna została przygotowane wraz z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT.
Dołącz do dyskusji: Pudliszki przekonują, że są "smaczne i kropka". W reklamie Jan Frycz
Ruskie Onuce
Wkusno i Toczka? SERIO!!!!!!!