Hand Made przygotowała telewizyjną kampanię Pyrantelum Owix
Agencja reklamowa Hand Made przygotowała najnowszą kampanię telewizyjną marki Pyrantelum Owix, należącej do koncernu Polpharma. Zespół odpowiada za scenariusz i nadzór nad produkcją spotu.
Ruszyła kampania telewizyjna leku Pyrantelum Owix. Spot podkreśla cechy preparatu poprzez wykorzystanie motywu czarów. Kampania nie tylko wskazuje problem, ale i edukuje rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, jak rozpoznać i przeciwdziałać chorobie.
- Owsiki są traktowane przez rodziców jako wstydliwy problem, a dodatkowo objawy ich pojawienia się często są niezauważone w odpowiednim momencie. W naszej kampanii chcemy zmienić postrzeganie owsicy i wskazać, w jaki sposób skutecznie ją leczyć. Pyrantelum Owix jest pionierem w swojej kategorii. Przy tworzeniu kampanii dla tej marki, postawiliśmy duży nacisk na przyjazność i zapamiętywalność komunikatu. - po to, żeby jeszcze wzmocnić jej pozycję lidera – mówi Łukasz Tkacz, dyrektor kreatywny w Hand Made
Za pomysł i nadzór realizacyjny odpowiada Hand Made we współpracy z domem produkcyjnym Lemon. Reżyserem spotu był Michał Gazda.
Dołącz do dyskusji: Hand Made przygotowała telewizyjną kampanię Pyrantelum Owix