PZL przejęła od Opus B obsługę sklepów meblowych Agata, w reklamach dalej Małgorzata Socha (wideo)
Agencja reklamowa PZL po wygranym przetargu rozpoczęła współpracę z siecią salonów meblowych Agata. Będzie odpowiedzialna za obsługę działań reklamowych marki we wszystkich kanałach ATL. Poprzednio zajmowała się tym agencja Opus B.
W dwuetapowym postępowaniu przetargowym uczestniczyły łącznie cztery agencje (nazw pozostałych trzech nie ujawniono), których zadaniem było opracowanie koncepcji na nową odsłonę działań reklamowych z udziałem ambasadorki marki Małgorzaty Sochy.
- Oceniając oferty przetargowe zwracaliśmy uwagę na to, w jakim stopniu odpowiadają one na nasz brief i rozwijają koncepcję kreatywną naszej marki. Postawiliśmy na propozycję, która wyróżniała się humorem, ciekawą grą słów oraz innym spojrzeniem na postać ambasadorki - komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w Agata S.A.
W ramach nawiązanej współpracy agencja PZL będzie odpowiedzialna za pełną obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych. Reklamy z udziałem Małgorzaty Sochy, ambasadorki marki, to początek nowej kampanii, której zadaniem będzie podkreślenie, że salony Agata mają bardzo szeroki asortyment i każda indywidualność znajdzie w nich coś dopasowanego do swojego stylu.
Podpisana umowa ma charakter długoterminowy.
Salony Agata nową strategię komunikacji, opartą na reklamach z udziałem Małgorzaty Sochy, wprowadziły wiosną ub.r.
Dołącz do dyskusji: PZL przejęła od Opus B obsługę sklepów meblowych Agata, w reklamach dalej Małgorzata Socha (wideo)