PZL przejmuje od G7 obsługę ATL-ową piwa Żubr
Kompania Piwowarska zdecydowała się przenieść obsługę reklamową piwa Żubr w zakresie ATL z agencji G7 do PZL (do listopada ub.r. obie funkcjonowały w Grupie Leo Burnett).
W maju ub.r. Kompania Piwowarska powierzyła agencji G7 kompleksową obsługę reklamową piwa Żubr (w internecie i tradycyjnych mediach ATL-owych). Firma zagwarantowała też sobie, że w pracach dla tej marki będą mogły być wykorzystywane zasoby całej Grupy Leo Burnett (oprócz G7 należą do niej agencje Leo Burnett i PZL). Dlatego kiedy we wrześniu ub.r. PZL zakończyła obsługę konkurencyjnej marki piwnej Łomża (na początku br. jej obsługę zdobyła agencja Lowe Warsaw), do zespołu pracującego nad reklamami ATL-owymi Żubra dołączył Iwo Zaniewski, dyrektor kreatywny PZL.
W listopadzie ub.r. Zaniewski i Kot Przybora odkupili od Publicis Groupe (kontrolującej Grupę Leo Burnett) 51 proc. udziałów PZL i agencja stała się w pełni ich własnością (więcej na ten temat).
Po rozmowach prowadzonych w ostatnim czasie z agencjami PZL i G7, Kompania Piwowarska zdecydowała się przenieść do tej pierwszej obsługę ATL-ową, a w drugiej pozostawić obsługę internetową (w tym social mediową).
Dołącz do dyskusji: PZL przejmuje od G7 obsługę ATL-ową piwa Żubr
Niech autorzy sukcesu tej marki, odcinają kupony i kontynuują udany koncept!