PZU szykuje się do przetargu na usługi marketingu internetowego
Firma ubezpieczeniowa PZU planuje przetarg na wybór agencji, która zajmie się jej obsługą w zakresie marketingu internetowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Właśnie sonduje rynek pod tym kątem.
Firma poprzedziła przetarg tzw. procesem RFI (request for information), czyli zapytaniem o informację. W jego ramach zainteresowane firmy mogą przesyłać swoje zgłoszenia zawierające dane firmy do 13 lutego.
W ten sposób firma zbierze z rynku informacje na temat liczby agencji zainteresowanych udziałem w planowanym przetarg.
We właściwym postępowaniu PZU wybierze agencję (lub kilka), która zajmie się obsługą kampanii reklamowych całej Grupy PZU w internecie ( z wyłączeniem działań z zakresu performance marketingu).
PZU nie podaje, kiedy ruszy formalny przetarg. Nie udziela żadnych informacji z nim związanych – zgodnie z polityką firmy, zgodnie z którą ubezpieczyciel nie komentuje informacji dotyczących prowadzonych przez niego przetargów.
Jedną z agencji, która realizuje kampanie reklamowe PZU w internecie jest Digital Kingdom.
Równolegle PZU zbiera od agencji informacje w związku z planowanym przetargiem na obsługę w zakresie service design i UX. Ubezpieczyciel jest też w trakcie przetargu na wybór agencji reklamowej do kampanii promujących ubezpieczenia na życie.
Dołącz do dyskusji: PZU szykuje się do przetargu na usługi marketingu internetowego
1) Media Własne (czyli Grupa Dżej Kej oraz The Carno Brothers)
2) Media Kupne (grupa Zigi S.)
3) Media Kupne ale niechętnie i tylko w sytuacjach niezbędnych (Programowo Najepsi, czyli pogrobowcy WSI & Kamillo D. po akwizycji naszych sojuszników)
Wybory idą, gorąca majówka się szykuje. Trzeba rozpocząć zasilanie walutą, bo Dudi sam nie pociągnie.
chyba, że "konkurenci" chcą pokazać wszystkie warunki ... ale marzyć teraz o budżecie można