PZU wdraża wirtualnego doradcę na Asystencie Google
Ubezpieczyciel PZU wprowadził do Asystenta Google swojego wirtualnego doradcę. Aby rozpocząć konwersację, wystarczy powiedzieć „OK Google, Porozmawiaj z PZU".
Rozwiązanie umożliwia klientom natychmiastowe zapoznanie się ze wstępną ofertą oraz poznanie ceny ubezpieczenia PZU Wojażer oszacowanej na podstawie indywidualnie dobranych parametrów. W sytuacji, gdy klient będzie zainteresowany przedstawionymi wariantami, skontaktuje się z nim konsultant infolinii PZU w celu omówienia szczegółów.
Jak korzystać z wirtualnego doradcy PZU?
Aby skorzystać z usługi, należy posiadać zainstalowaną i odpowiednio skonfigurowaną aplikację Asystent Google na swoim telefonie lub tablecie. Po powiedzeniu „OK Google” lub długim przytrzymaniu przycisku „Home”, uruchamia się Asystent. W tym momencie wystarczy już tylko wypowiedzieć komendę „Porozmawiaj z PZU”, aby połączyć się z wirtualnym doradcą. Przeprowadzi on wywiad z klientem i na podstawie indywidualnych parametrów przedstawi najbardziej optymalne warianty ubezpieczenia turystycznego.
Asystent Google pojawił się w polskiej wersji w styczniu 2019 r. Dzięki temu użytkownicy mogą w naszym języku kontaktować się z inteligentną platformą wydając jej komendy na głos.
Rozwiązanie zrealizowano w ramach programu Ready for Startups, przeznaczonego dla innowacyjnych przedsiębiorstw działających w trzech obszarach: wykorzystania dużych zbiorów danych, cyfryzacji procesów oraz nowych interakcji z klientami.
Dołącz do dyskusji: PZU wdraża wirtualnego doradcę na Asystencie Google