Radość z goli w mundialowej kampanii Coca-Coli (wideo)
Coca-Cola rozpoczyna globalną kampanię reklamową związaną z mistrzostwami świata w piłce nożnej. W akcji pokazywane są różne sposoby okazywania przez piłkarzy radości po strzeleniu gola.
Mundialowa reklama Coca-Coli nawiązuje do tego, jak ze strzelonej bramki cieszył się podczas piłkarskich mistrzostw świata w 1990 roku Rogera Milla, który tańczył wokół chorągiewki w rogu boiska. Następnie spot pokazuje kolejne, równie oryginalne sposoby okazywania radości przez piłkarzy po zdobyciu gola. Na końcu reklamy ponownie pojawia się uśmiechnięty Rogera Milla, który z aprobatą kiwa głową.
W Polsce reklama pod tytułem „Historia celebracji” pojawi się w wybranych stacjach telewizyjnych w maju. Globalną kreację kampanii przygotowała agencja Santo, a za jej adaptację na nasz rynek odpowiada agencja McCann Ericsson. Działania reklamowe w Polsce obejmą też internet, a za ich przygotowanie odpowiada agencja K2 Internet.
W innych krajach w mundialowej kampanii Coca-Coli będą też wykorzystywane dwa animowane spoty. Pierwszy przedstawia młodego piłkarza grającego w piłkę nożną w Afryce, który radość na boisku okazuje w nadzwyczajny sposób, natomiast drugi – promujący program Trophy Tour – pokazuje celników znajdujących w ciężarówce Puchar Świata. Podkładem dźwiękowym tych reklam – a także spotu z Rogerem Millą – jest muzyka kanadyjsko-somalijskiego artysty K’Naana.
Kampania Coca-Coli towarzysząca piłkarskim mistrzostwom świata obejmie również specjalne opakowania napojów tej marki, materiały POS oraz działania z zakresu experiential marketingu i nowych mediów. Akcja będzie prowadzona ogółem w 150 krajach na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Radość z goli w mundialowej kampanii Coca-Coli (wideo)