Radosław Dzieliński: z MullenLowe MediaHub do Mindshare
Do zespołu domu mediowego Mindshare (WPP/GroupM) dołączył Radosław Dzieliński, który w pionie exchange objął nowo utworzone stanowisko - tv trading managera. Odpowiada za przygotowywanie i realizację telewizyjnych strategii handlowych dla klientów agencji. Wcześniej związany był z Optimum Media (OMD) oraz MullenLowe MediaHub.
Do obowiązków Dzielińskiego należą trading telewizyjny, kontakt i współpraca ze stacjami tv, pomoc zespołom klienckim w codziennej pracy w rzeczywistości telewizyjnej oraz współpraca z działem tradingowym GroupM.
- Utworzenie nowego stanowiska w Mindshare jest odpowiedzią na stale zmieniające się potrzeby klientów. Radosław swoim wieloletnim doświadczeniem i specjalistyczną wiedzą wspiera cały dział Exchange. W pracy wykazuje się konsekwencją w osiąganiu zamierzonych celów, a zespoły klienckie mogą liczyć na jego merytoryczne zaangażowanie w projekty - mówi Małgorzata Bartoszewicz, director, Exchange w Mindshare.
Radosław Dzieliński karierę rozpoczął w 2008 roku w Optimum Media (OMD), pracując dla marek takich jak Henkel i Storck. Później przez 8 lat był związany z MullenLowe MediaHub, gdzie odpowiedzialny był za budżet telewizyjny ING Banku Śląskiego. Ukończył Zarządzanie i Inżynierię Produkcji na Wydziale Inżynierii Produkcji w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. W wolnym czasie lubi wędrówki po górach, książki, teatr i aktywności sportowe.
Dołączenie Radosława Dzielińskiego to kolejna z kilku zmian, jakie ostatnio zaszły w Mindshare. Wcześniej w tym roku stanowisko partner, digital objęła Agnieszka Parfienowicz, nową commercial director została Natalia Grzybicka, a strategy managerem Michał Narkiewicz. Powiększyło się również portfolio klientów – na początku sierpnia Mindshare wygrał przetarg na obsługę globalnego producenta znanych produktów spożywczych, firmę Mondelez International.
Agencja w ub.r. zanotowała 411,13 mln zł przychodów.
Dołącz do dyskusji: Radosław Dzieliński: z MullenLowe MediaHub do Mindshare