SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rady dla młodych od ryby, lakieru i krasnoluda reklamują Getin Up Free w Getin Banku (wideo)

Getin Bank zaczął kampanię reklamową skierowaną do osób młodych konta Getin Up Free. W spotach do potencjalnych użytkowników rachunku przemawiają nietypowi bohaterowie. Akcję przygotowały firmy marketingowe 180heartbeats + Jung von Matt, F25, i Starcom MediaVest Group.

Getin Up Free to wprowadzone właśnie przez Getin Bank konto osobiste skierowane do osób w wieku 18-28 lat, przede wszystkim studentów. Rachunek oprócz typowych usług bankowych (m.in. brak opłat za prowadzenie konta, obsługę karty debetowej, przelewy i wypłaty z bankomatów sieci Euronet i Planet Cash - bez konieczności otrzymywania określonych wpływów na konto lub wykonywania konkretnej liczby operacji) oferuje dodatkowe promocje dla młodych użytkowników, zaplanowane na rok. Są to: 10-procentowa zniżka na bilety w kinach Cinema City i 3 proc. dodatku do studenckiego stypendium naukowego i socjalnego (maksymalnie 320 zł przez cały czas trwania akcji).

Właśnie te dodatkowe usługi, także możliwość wyboru niestandardowych obrazków na karcie płatniczej, są podkreślane w reklamach. Spoty pokazują, jak młodym osobom rad, co zrobić żeby skorzystać z tych promocji, udzielają nietypowi bohaterowie: głowa ryby, krasnolud z gry komputerowej i lakier do włosów.

Akcja reklamowa jest prowadzona w internecie, obejmuje serwisy Facebook, Instagram, Demotywatory.pl, Kwejk.pl, Mistrzowie.org i Joemonester.org. Potrwa do 8 listopada.

Kreacją kampanii zajęła się agencja 180 heartbeats + Jung von Matt, spoty wyprodukował dom produkcyjny F25, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom MediaVest Group.

Dołącz do dyskusji: Rady dla młodych od ryby, lakieru i krasnoluda reklamują Getin Up Free w Getin Banku (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kaja
Hheheh mega fajne. W końcu bank który postawił na humor a nie sztywną panią w garsonce!!! A swoją drogą oferta ciekawa i to bardzo!
odpowiedź
User
mona
I do tego pojechali z kartami. Ja hamburgera już mam w portfelu!
odpowiedź
User
warka
mega dobre te reklamy :) w końcu coś świeżego! a konto niczego sobie, bo mam zniżki do cinema city a jeszcze mi się dorzucają do stypendium. jak dla mnie jasny wybór w kwestii konta.
odpowiedź