Matterkind tworzy dla Emirates, Lego, Amazona i Mattela hub dla Europy
IPG Mediabrands tworzy w ramach jednostki Matterkind nowy zespół odpowiedzialny za obsługę programatyczną klientów na najbardziej rozwiniętych rynkach Europy. Jego koordynatorem jest Rafał Wyszyński, chief data & technology officer w IPG Mediabrands.
Matterkind tworzy nowy zespół odpowiedzialny za obsługę programatyczną klientów grupy IPG na takich rynkach europejskich, jak Wielka Brytania, Irlandia i Niemcy. Będzie on koordynował zakup automatyczny dla m.in. linii lotniczych Emirates, Amazona, LEGO i Mattela.
Zespół będzie liczył 25 osób i obecnie prowadzona jest rekrutacja specjalistów do tego teamu. Koordynatorem projektu jest Rafał Wyszyński, chief data & technology officer w IPG Mediabrands.
Matterkind korzysta z zaawansowanych platform zakupowych (m.in. display&video 360, Amazon, The Trade Desk i Adform), unikalnych danych o konsumencie (Acxiom) oraz platform i narzędzi analitycznych Kinesso.
Matterkind to nowa marka IPG, globalnie działająca w ramach Kinesso, mediowego i marketingowo – technologicznego ramienia holdingu. Oferta Matterkind skoncentrowana jest na tworzeniu rozwiązań bazujących na spersonalizowanych kanałach komunikacji, nastawionych na zaangażowanie konsumentów oraz nakierowanych na realizację biznesowych KPI klientów.
Od początku czerwca w ramach Matterkind działa europejski hub dla Johnson&Johnson.
Matterkind funkcjonuje w ramach Kinesso, utworzonej w 2019 roku przez IPG Mediabrands spółki, która zajmuje się tworzeniem narzędzi i systemów opartych na danych.
Dołącz do dyskusji: Matterkind tworzy dla Emirates, Lego, Amazona i Mattela hub dla Europy