Rebranding Media Express: oferta full service, 4 nowe marki
Grupa ZPR przekształciła Media Express w firmę oferującą pełną obsługę marketingową. W spółce wyodrębniono 4 specjalistyczne brandy.
Po rebrandingu Media Express oferuje klientom pełną i spójną obsługę w zakresie całościowych rozwiązań marketingowych. Firma zajmuje się analizą grupy celowej, przygotowywaniem strategii komunikacji, planowaniem i zakupem mediów, tworzeniem eventów marketingowych oraz zarządzaniem komunikowanymi treściami i ich publikacją czy drukiem.
W spółce stworzono 4 brandy rynkowe, obejmujące konkretne kompetencje w różnych obszarach marketingu. I tak PressPartner specjalizuje się w planowaniu i zakupie mediów oraz zajmuje się organizacją eventów i produktów marketingowych kierowanych do młodych, aktywnych ludzi. Z kolei Baby Boomers oferuje komunikację dla odbiorców z grupy wiekowej 50+, zapewniając klientom analizy rynkowe, planowanie i zakup mediów oraz konkretne rozwiązania marketingowe, np. konferencje, targi golden age, konkursy i akcje społeczne. Metrio Publishing oferuje kompleksową produkcję magazynów na zamówienie: od analizy potrzeb grupy celowej, przez tworzenie odpowiednich treści, po ich publikację. Natomiast Print&Distribution zajmuje się drukiem prasy i usługami poligraficzno-wydawniczymi.
Prezesem zarządu Media Express jest Marek Białek. Spółka należy w całości do Grupy ZPR.
Dołącz do dyskusji: Rebranding Media Express: oferta full service, 4 nowe marki