Reckitt kampanią wspiera nowość w ofercie - Nurodent żel
Firma Reckitt wprowadziła na rynek nowość - żel na bolesne ząbkowanie u dzieci Nurodent. Produkt wsparty jest kampanią w telewizji i w internecie przygotowaną przez agencję OMD.
Firma Reckitt rozszerza portfolio o żel na ząbkowanie Nurodent, wchodząc w nowy segment produktów łagodzących ból i dyskomfort maluchów.
-Wprowadzenie na rynek nowego produktu to nie tylko kolejny krok w rozwoju marki Nurofen, ale przede wszystkim odpowiedź na potrzeby rodziców i ich pociech. Nurodent to sprawdzony sposób, by radzić sobie z tym, co jest szczególnie uciążliwe dla dziecka od 6. miesiąca jego życia – ząbkowaniem. Wierzymy, że nasze działania przyczyniają się do poprawy zdrowia i komfortu dzieci, a to jest właśnie wpisane w misję marki Nurofen - podkreśla Inga Songin, marketing director Poland & EE, Reckitt.
Nurodent to wyrób medyczny w postaci żelu o różanym smaku, który zawiera kwas hialuronowy oraz 4 naturalne ekstrakty: z malwy, róży, aloesu i rumianku.
Rynkowy debiut Nurodentu wspiera kampanią w wybranych stacjach tv oraz w internecie. Potrwa do marca.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada OMD.
Dołącz do dyskusji: Reckitt kampanią wspiera nowość w ofercie - Nurodent żel