SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama Philipsa na 19 rynków europejskich powstała w Polsce

Philips rusza z kampanią promującą odświeżoną linię produktów z kategorii haircare – Philips SenseIQ. Spoty w bezpośredni sposób pokazują, jak urządzenia z serii chronią włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi zbyt wysoką temperaturą. Działania reklamowe stworzono na 19 rynków europejskich. 

Kampania składa się z dedykowanych kreacji do telewizji, na YouTube, serwisów Meta i Tiktoka oraz materiałów statycznych do POS.

- To duża kampania beauty – zarówno pod względem zasięgu, jak i włożonej w nią pracy – i świetny dowód na to, że potrafimy lokalnie tworzyć komunikację broniącą się nie tylko w Polsce, ale międzynarodowo; w tym wypadku na 19 europejskich rynkach. Dzięki świetnemu zespołowi kreatywnemu, doświadczonej produkcji i talentowi zaangażowanych w projekt twórców dostarczamy klientom coś, z czego wszyscy jesteśmy dumni - mówi Marcin Dworucha, managing director domu produkcyjnego F25. 

Strategia i kreacja zostały wykonane przez That One Agency. To kolejny projekt agencji dla Philips, ale pierwszy na tę skalę. 

- Nasza praca dla Philips zaczęła się od kampanii lokalnych, ale obecnie, po blisko czterech latach, współpracujemy z ich oddziałami w Stanach Zjednoczonych, całej Europie, a nawet w Ameryce Południowej. To jednak pierwszy raz, kiedy tworzymy komunikację na tyle rynków od zera – co cieszy tym bardziej, że przebadała się jako jedna z najlepszych kampanii marki od lat - komentuje Michał Szydło, managing partner w The One Agency.
 

Za produkcję reklam odpowiada F25, planowanie mediów powierzono OMD. Za reżyserię filmu odpowiada Michał Kisielewski (Point of You), jest to trzecia kampania realizowana dla Philips przez tego twórcę.

Dołącz do dyskusji: Reklama Philipsa na 19 rynków europejskich powstała w Polsce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Przecież ta rekalma to takie dłuższe demo produktowe. Gdzie tu jest kreacja? Gdzie tu jest idea kreatywna?
odpowiedź