Kerris Group i Novem zajmą się obsługą Tauronu w internecie
Agencje Kerris Group i Novem wygrały przetarg spółki Tauron Sprzedaż na obsługę jej działań reklamowych w internecie. Budżet przeznaczony do obsługi wynosi 10,7 mln zł.
Przetarg Tauronu dotyczył świadczenia usług polegających na przygotowywaniu (planowaniu, projektowaniu i produkcji), prowadzeniu i monitorowaniu efektów kampanii reklamowych w internecie oraz przygotowywaniu analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych spółki oraz jej konkurencji (optymalizacja budżetów mediowych).
Oferty w nim złożyły: Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU) z ceną 1,45 mln zł, Kerris Group z ceną 1,99 mln zł, Media Maker z ceną 99,63 zł oraz Novem z ceną 3,69 zł.
Oferty Sigma Bis i Media Maker odrzucono, a do współpracy Tauron wybrał Kerris Group i Novem. Pierwsza zaproponowała w złożonej ofercie 4 proc. prowizji od zakupu powierzchni reklamowej, a druga - 5 proc.
Wybrane agencje będą współpracować z Tauronem przez 18 miesięcy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Celem zaplanowanych przez Tauron kampanii będzie m.in. uzyskanie wymaganej liczby akcji użytkowników w postaci zamówienia produktu, pozostawienia leada, zapisania się na newsletter, rejestracji w serwisie etc., przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów, stron internetowych spółki poprzez kliknięcia w link (reklamy typu display, linku tekstowego, e-mailingu, reklamy typu Video, artykułu sponsorowanego etc.), uzyskanie wymaganego dla kampanii reklamowej zasięgu mierzonego liczbą odsłon reklam typu Display lub Video etc., stały monitoring i optymalizacja kosztu konwersji.
Dołącz do dyskusji: Kerris Group i Novem zajmą się obsługą Tauronu w internecie