Reklamy wideo bardziej akceptowalne przy profesjonalnych treściach
Internetowe serwisy wideo takie jak YouTube próbują sobieodpowiedzieć na pytanie o rodzaj klipów, przy których reklamy nieprzeszkadzałyby użytkownikom.
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę Ipsos wynika,że konsumenci są o wiele bardziej tolerancyjni wobec reklamtowarzyszących profesjonalnym niż amatorskim treściom wideo -informuje serwis NYTimes.com.
82 procent widzów wideo online stwierdziło, że możliwe dozaakceptowania dla nich są reklamy umieszczane przy pełnychodcinkach seriali i programów telewizyjnych. Tymczasem w przypadkuamatorskich klipów taką akceptację wyraziło tylko 48 procentrespondentów.
"Ludziom nie przeszkadza reklama jeśli dany materiał ich zdaniemkoreluje z czymś za co zazwyczaj muszą płacić. W przypadku treściamatorskich ludzie myślą sobie: 'Ktoś umieścił to na twojejstronie, więc dlaczego mam oglądać reklamę aby to zobaczyć?'" -stwierdził Adam Wright z Ipsos.
Jednocześnie Wright wyraził przekonanie, że reklamy przyamatorskich klipach w końcu też odniosą sukces. "Generalniekonsumenci rozumieją, że reklama jest częścią ceny za darmowetreści. Chodzi tylko o to, że niektóre jej formy są bardziejpożądane od innych" - powiedział.
źródło: NYTimes.com
Dołącz do dyskusji: Reklamy wideo bardziej akceptowalne przy profesjonalnych treściach