Renata Stefanowska szefową marketingu i komunikacji Business Centre Club
Renata Stefanowska objęła funkcję dyrektor biura marketingu i komunikacji Business Centre Club.
Stefanowska w ramach zmian organizacyjnych w Business Centre Club, odpowiedzialna będzie m.in. za wdrożenie nowej strategii komunikacji marketingowej, wzmocnienie marki oraz dostosowanie oferty do zmian rynkowych, adekwatnie do wartości istotnych dla członków klubu. Odpowiada też za współpracę z członkami klubu, współpracując w tym celu z zarządem BCC.
Nowa dyrektor zastąpiła na stanowisku Marzenę Denkiewicz, która po 25 latach pracy odeszła z BCC.
- Chcemy, aby wizerunek BCC oddawał charakter oraz najważniejsze cechy organizacji, dzięki którym zawdzięczamy dynamiczny rozwój. Zależy nam, by podkreślał również naszą misję, jaką jest bycie nowoczesnym klubem przedsiębiorców, aktywnie kreującym rzeczywistość gospodarczą i łączącym ludzi biznesu oraz bycie ekspertem od spraw ważnych dla naszych członków - mówi Renata Stefanowska, dyrektor biura marketingu i komunikacji BCC.
Renata Stefanowska przechodzi do BCC z Mazars
Renata Stefanowska przez 15 lat pracowała w międzynarodowej firmie audytorsko-doradczej Mazars, gdzie była odpowiedzialna za strategię marki, komunikację, rozpowszechnianie wiedzy i zarządzanie reputacją w Polsce. Przed dołączeniem do Mazars była odpowiedzialna za marketing w Calyon – polskim oddziale banku korporacyjnego i inwestycyjnego grupy Credit Agricole (obecnie Credit Agricole Bank Polska).
- Bardzo się cieszymy, że możemy powitać w zespole tak doświadczoną specjalistkę, w czasie, kiedy Business Centre Club planuje wzmocnić wizerunek i zmienia swoją strategię komunikacyjną, by wyjść naprzeciw nowym, dynamicznym realiom biznesowym – mówi Prezes Business Centre Club Jacek Goliszewski.
Business Centre Club zamierza koncentrować się na nowych wyzwaniach i na otwarciu się na młodych przedsiębiorców.
Dołącz do dyskusji: Renata Stefanowska szefową marketingu i komunikacji Business Centre Club