Renata Timoščik w zespole rozwoju biznesu Circle K Polska
Renata Timoščik dołączyła do polskiego zespołu Circle K i objęła stanowisko senior director market development. Zastąpiła Andrzeja Kondysa, który pełnił funkcję senior dyrektora convenience & marketing.
Renata Timoščik odpowiada m.in. za zarządzanie ofertą convenience, w tym rozwój oferty gastronomicznej i myjni, a także wdrożenie nowego konceptu sklepów Circle K w Polsce.
Renata Timoščik była szefową marketingu Circle K na Litwie
Z Circle K Timoščik jest związana od 2009 roku. Zaczynała jako manager kategorii convenience na Litwie. Odpowiadała wówczas za ofertę paliwową oraz wsparcie wdrożenia nowego konceptu sklepu. Przed dołączeniem do polskiego zespołu pełniła funkcję dyrektor marketingu Circle K na litewskim rynku.
– Obecnie sieć Circle K jest w trakcie wdrażania sklepów w nowym koncepcie w kolejnych lokalizacjach w Polsce. Koncept sklepu m.in. z rozbudowaną strefą wypoczynkową dla gości oraz szerszą ofertą gastronomiczną jest mi doskonale znany, ponieważ został opracowany w oparciu o najlepsze praktyki z innych rynków i wcześniej wdrożony również na stacjach Circle K na Litwie. Mam nadzieję, że moje doświadczenie w tym obszarze przyczyni się do rozwoju sieci także w Polsce – komentuje Renata Timoščik.
Renata Timoščik jest absolwentką ISM University of Management and Economics w Wilnie. Posiada tytuł Master of Business Administration, który uzyskała w Baltic Management Institute.
W ubiegłym roku Circle K podjęła decyzję o otwarciu pierwszych sklepów w nowym formacie, w którym stawia na większą i klimatyczną strefę dla gości oraz bogatszą ofertę gastronomiczną. Pilotażowe stacje zostały otwarte w kilku głównych lokalizacjach, a do końca kwietnia 2020 roku Circle K planuje wdrożenie zmian na kolejnych 40 stacjach w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Renata Timoščik w zespole rozwoju biznesu Circle K Polska