Reserved z kolekcją znanych projektantów
Wiosną sieć odzieżowa Reserved wprowadzi do części swoich salonów kolekcję zaprojektowaną przez jednych z najlepszych polskich projektantów - duet Paprocki&Brzozowski. Już 12 grudnia ruszy pierwszy etap kampanii zapowiadającej to przedsięwzięcie.
Akcja rozpocznie się od działań teaserowych w Internecie. Uruchomiona zostanie witryna internetowa, na której znajdą się m.in. wywiady z projektantami, filmy dokumentujące cały proces tworzenia kolekcji i przygotowywania jej do wejścia na rynek oraz pierwsze zdjęcia zaprojektowanych modeli.
Jednocześnie zorganizowana zostanie akcja mailingowa do ponad miliona internautów z bazy własnej LPP i baz portali Wirtualna Polska i Interia.pl.
Następnie planowane są działania Public Relations w Internecie, prasie i telewizji. Filmy związane z kolekcją pojawią się w społecznościowych portalach jak youtube.com i wrzuta.pl, a materiały poświęcone specjalnej linii ukażą się w magazynach związanych z modą i poradnikowych oraz w dziennikach i gazetach lokalnych. LPP przygotowała różne pakiety dla różnych pism, co sprawi, że w każdym z nich znajdą się inne zdjęcia i informacje o kolekcji.
Akcja PR-owska rozpoczęła się już w Polsacie, który wyemitował w programie "Się kręci" pierwsze zajawki na temat kolekcji. Stacja będzie pokazywać na antenie wszystkie etapy przygotowania linii oraz jej pokaz. Inne kanały, które będą informować o kolekcji i zaproszą do swoich programów duet projektantów to TVN, TV 4 i Canal Plus.
Akcję przygotował Dział Marketingu LPP razem z agencją interaktywną Zjednoczenie.com. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
W marcu przyszłego roku, gdy kolekcja znajdzie się już w sklepach, LPP planuje ruszyć z regularną kampanią reklamową w prasie, telewizji i Internecie.
Dołącz do dyskusji: Reserved z kolekcją znanych projektantów