Resort rozwoju i technologii wybiera agencję obsługi w social mediach
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprosiło agencję Tears of Joy do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie zamówienia z wolnej ręki, które dotyczy obsługi w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Jeśli negocjacje skończą się pomyślnie, agencja zajmie się prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych zarządzanych przez resort oraz zaplanowanie i zrealizowanie działań promocyjnych skierowanych do określonych grup docelowych, w szczególności działań promocyjnych prowadzonych za pomocą narzędzi reklamowych na portalach Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn i YouTube.
Zadaniem agencji będzie wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych do promowania działań realizowanych przez ministerstwo, które w czasach załamania gospodarczego zyskują jeszcze mocniej na popularności. Resort informuje, że agencja będzie musiała potrafić fachowo i kreatywnie zarządzać fanpage`ami tak, żeby budować pozytywny wizerunek marki i w prosty sposób komunikować tematy realizowane przez ministerstwo.
Resort szuka agencji social media
Resort podaje, że celem zaplanowanych działań jest przygotowanie polskiej gospodarki do powrotu na szybką ścieżkę rozwoju gospodarczego już po pandemii. Dlatego poza działaniami stricte pomocowymi, dostępnymi w pakietach osłonowych (tzw. Tarczach antykryzysowych i branżowych), w ministerstwie opracowano kompleksowy Plan dla Pracy i Rozwoju. Plan jest odpowiedzią na zmiany, jakie dokonały się w gospodarce w wyniku pandemii. Obejmuje zarówno rozwiązania znane z dotychczasowych „Tarcz”, jak i całkiem nowe, służące odbudowie gospodarki już po pandemii. Wszystkie działania realizowane w ramach PdPiR mają służyć polskim firmom i ich pracownikom. Plan dla Pracy i Rozwoju zawiera szereg konkretnych propozycji oraz nowych możliwości dla biznesu.
"W związku z prowadzonymi działaniami istnieje potrzeba dostarczania społeczeństwu aktualnych, obiektywnych i rzetelnych informacji o działalności Ministerstwa oraz kształtowania jego pozytywnego wizerunku poprzez wzmocnienie autorytetu i rozwijanie działalności promocyjnej. Działania komunikacyjne, promocyjne i edukacyjne wymagają skoordynowanego, spójnego oraz zaplanowanego procesu działania. Powinny być zorientowane na cele jakim są: wizerunek urzędu jako profesjonalnej, skutecznej oraz wiarygodnej instytucji; informowanie przedsiębiorców i innych grup docelowych o przygotowywanych i wprowadzonych zmianach w prawie i projektach im dedykowanych; informowanie jak najszerszej grupy społeczeństwa o pozostałych prowadzonych działaniach Ministerstwa".
Dlatego - jak informuje resort - konieczne jest prowadzenie wielowątkowej kampanii informacyjnej wykorzystującej różne formy dotarcia do różnych grup docelowych. Kampania będzie skoncentrowana wokół działań realizowanych przez Ministerstwo.
Resort prowadził przetarg na obsługę w social mediach, jednak nie złożono żadnych ofert. Ministerstwo dokonało rozeznania wśród firm specjalizujących się w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych. Swoje portfolia przesłały dwie agencje.
Wartość zamówienia wynosi 1,72 mln zł netto (bez VAT).
Dołącz do dyskusji: Resort rozwoju i technologii wybiera agencję obsługi w social mediach