Riverwood marketing i AF.agency razem jako Grupa Riverwood
Poznańskie agencje Riverwood marketing i AF.agency (do niedawna Artflash Interactive) łączą się, by od tej pory działać w ramach Grupy Riverwood. Nową firmą będzie zarządzł Maciej Tomaszyk jako CEO.
Utworzenie grupy jest wynikiem rozwoju agencji Riverwood marketing (dotąd Riverwood marketing & communication) i rebrandingu istniejącej od 2004 roku agencji Artflash Interactive, która od niedawna działa pod nazwą AF.agency.
W Grupie Riverwood AF.agency kontynuuje specjalizacje w obszarach technologicznych: internet (w tym content i retail marketingu), produkcja(dedykowanych platformach interaktywnych i mobilnych), commerce (optymalizacji procesów sprzedażowych i platform B2B) oraz training (z analityką, e-learningiem i employer brandingiem).
Agencja Riverwood wyodrębnia z kolei ze swoich struktur pion marketingu (zajmujący się komunikacją B2B i B2C, kampaniami BTL i ATL, brandingiem) oraz nowe zespoły: intelligence (zajmujący się strategią, badaniami rynkowymi i konsultingiem) i events.
- Zmiany strukturalne agencji są odpowiedzią na potencjał rynku, rozwój technologii, reakcją na zmienne wynikające z wyborów konsumentów oraz rozwoju narzędzi wspierających realizację celów biznesowych naszych klientów. Te obszary są dla nas naturalnym czynnikiem napędzającym zmianę - mówi Dominik Stachowiak, partner w firmie. Połączenie Riverwood i AF.agency ma też umożliwić kompleksową obsługę projektów.
Wśród klientów agencji Riverwood były dotychczas takie marki i firmy, jak Volkswagen, Skoda, Audi, International Paper, Kompania Piwowarska, Gerber, Makro, Heinz, a od niedawna również International Paper. Z kolei Artflash Interactive pracowała m.in. dla Microsoftu, Amica, Milki, Wrigley.
Dołącz do dyskusji: Riverwood marketing i AF.agency razem jako Grupa Riverwood