RMF FM liderem, coraz słabiej Radio Zet
RMF FM pozostaje liderem rynku radiowego, deklasując konkurencję. Na przeciwnym biegunie Radio Zet, które już od kilku lat nie miało tak słabego wyniku. Szczegółowe dane o wynikach ogólnopolskich stacji radiowych w II kw. 2009 w raporcie Wirtualnemedia.pl.
RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszego kraju w II kwartale 2009 r. - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company. Udział w rynku RMF FM wyniósł 26,7 proc., co oznacza, że w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku stacja zyskała 3,5 punktu proc.
Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które straciło 2,4 punktu proc. - udział spadł do 16,0 proc. Na najniższym miejscu podium uplasował się Program 1 Polskiego Radia z wynikiem na poziomie 11,5 proc. (spadek o 0,9 punktu proc.)
Czwarte miejsce przypadło dla Trójki Polskiego
Radia, która w ciągu roku zwiększyła swój udział w rynku
radiowym o 0,5 punktu proc. do 6,4 proc.
Udział w czasie słuchania % | Kwiecień - czerwiec 2006 | Kwiecień - czerwiec 2007 | Kwiecień - czerwiec 2008 | Kwiecień - czerwiec 2009 |
RMF FM | 22,5% | 23,2% | 23,2% | 26,7% |
Radio Zet | 18,0% | 19,6% | 18,4% | 16,0% |
Jedynka | 14,1% | 12,2% | 12,4% | 11,5% |
Trójka | 6,3% | 6,1% | 5,9% | 6,4% |
Radio Maryja | 2,0% | 2,0% | 1,8% | 1,9% |
Dwójka | 0,6% | 0,6% | 0,6% | 0,7% |
Polskie Radio Euro / Bis | 0,6% | 0,4% | 0,3% | 0,2% |
Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem, coraz słabiej Radio Zet