RMF FM liderem słuchalności w grupie wiekowej od 25 do 39 lat
W okresie od maja do października 2014 roku na pozycji lidera ogólnopolskiego rynku radiowego wśród osób w wieku od 25 do 39 lat uplasowało się RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od maja do października 2014 roku pozycję lidera zajęło RMF FM. Stacja ta zanotowała udział w rynku radiowym na poziomie 27,9 proc., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. o 1,2 pkt. proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie drugie miejsce należało do Radia ZET, które miało 16 proc. udziału, a rok wcześniej było to 15,2 proc. Ostatnią pozycję na podium zajęła sieć radiowa Eska (10,1 proc.; w dół o 0,5 pkt. proc.).
W pierwszej piątce znalazły się jeszcze takie stacje, jak: Trójka (7 proc.; + 0,5 pkt. proc.) oraz RMF MAXX (5,4 proc.; + 1,1 pkt. proc.), które w okresie od maja do października 2013 roku zajmowało miejsce szóste.
25-39 | maj 2014 : październik 2014 | maj 2013 : październik 2013 |
Radio RMF FM | 27,9% | 29,1% |
Radio ZET | 16,0% | 15,2% |
ESKA | 10,1% | 10,6% |
Trójka | 7,0% | 6,5% |
RMF MAXXX | 5,4% | 4,3% |
VOX FM | 4,7% | 2,9% |
Jedynka | 3,7% | 4,1% |
Audytorium 17 | 2,9% | 2,7% |
Złote Przeboje | 2,9% | 3,0% |
PLUS | 1,7% | 5,1% |
ROCK RADIO | 1,1% | 0,6% |
Czwórka | 1,0% | 1,2% |
Wawa | 1,0% | 1,5% |
Antyradio | 0,9% | 0,9% |
Radio Maryja | 0,9% | 0,5% |
Radio TOK FM | 0,9% | 0,7% |
RMF CLASSIC | 0,9% | 0,8% |
ZET CHILLI | 0,7% | 0,6% |
ZET GOLD | 0,7% | 1,3% |
Dwójka | 0,3% | 0,2% |
Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN | 0,2% | 0,2% |
N= | 13 371 | 12 308 |
Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od sierpnia do października 2014 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM (więcej na ten temat). Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski (zobacz te dane).
Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem słuchalności w grupie wiekowej od 25 do 39 lat