Robert Korzeniowski twarzą AIG PTE
W poniedziałek, 3 grudnia rozpocznie się kampania reklamowa AIG Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego.
Kampania "Zaufaj Faktom" skierowana jest do osób w wieku 17-25, które podjęły w ostatnim półroczu pierwszą pracę i są objęte obowiązkowym ubezpieczeniem społecznym, a nie przystąpiły jeszcze do żadnego otwartego funduszu emerytalnego.
Stworzono dwa spoty telewizyjne o długości 30 min. i 15mim. Media wykorzystane w kampanii to stacje TVP1, TVP 2, Polsat, TVN i TVN 24.. Dodatkowe wsparcie kampanii nastąpi dzięki działaniom BTL.
Twarzą kampanii pozostaje Robert Korzeniowski związany z koncernem AIG od 9 lat.
Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Heads Advertising a za zakup i planowanie mediów MindShare Polska.
Dołącz do dyskusji: Robert Korzeniowski twarzą AIG PTE