SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Robert Korzeniowski twarzą AIG PTE

W poniedziałek, 3 grudnia rozpocznie się kampania reklamowa AIG Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego.

Kampania "Zaufaj Faktom" skierowana jest do osób w wieku 17-25, które podjęły w ostatnim półroczu pierwszą pracę i są objęte obowiązkowym ubezpieczeniem społecznym, a nie przystąpiły jeszcze do żadnego otwartego funduszu emerytalnego.

Stworzono dwa spoty telewizyjne o długości 30 min. i 15mim. Media wykorzystane w kampanii to stacje TVP1, TVP 2, Polsat, TVN i TVN 24.. Dodatkowe wsparcie kampanii nastąpi dzięki działaniom BTL.

trefdhfhghg

Twarzą kampanii pozostaje Robert Korzeniowski związany z koncernem AIG od 9 lat.

Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Heads Advertising a za zakup i planowanie mediów MindShare Polska.

Dołącz do dyskusji: Robert Korzeniowski twarzą AIG PTE

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl