Kibice i piłkarze Barcelony śpiewają w spocie Cupry
Hiszpańska marka motoryzacyjna Cupra, sponsor drużyny FC Barcelona, ruszyła z nową kampanią, w której głównymi bohaterami są kibice katalońskiego klubu. W materiale filmowym wystąpiło ponad 50 osób, wykonując słynną pieśń Un dia de partit, a także wybrani zawodnicy, m.in. Robert Lewandowski oraz ambasadorowie marki Ansu Fati i Marc-André Ter Stegen.
Osią najnowszej kampanii Cupry są kibice katalońskiej drużyny sponsorowanej przez markę i jedna z najbardziej kultowych przyśpiewek wykonywanych na stadionie Camp Nou. W opublikowanym filmie występują członkowie klubów kibica FC Barcelony, którzy wspólnie wykonują utwór „Un dia de partit” w L’Auditori de Barcelona.
Z okazji środowego meczu "dumy Katalonii" z drużyną Bayern Monachium stworzono także wersję w języku niemieckim, w której polski napastnik mówi, że jest fanem Barcy.
50 kibiców śpiewa pieśń FC Barcelony
Do nagrania zgłosiło się ponad 350 osób, z spośród których wybrano pięćdziesięciu kibiców. Do produkcji zaangażowano także piłkarzy: ambasadorów marki Cupra napastnika Ansu Fatiego i bramkarza Marca-André Ter Stegena oraz innych zawodników: Roberta Lewandowskiego,: Andreasa Christensena i Alejandro Balde’a.
- Najnowsza kampania marki Cupra skierowana jest przede wszystkim do fanów katalońskiego klubu. To ludzie, którzy nigdy nie przestają wierzyć i wspierać swojej drużyny, a także inspirują innych pasją do piłki nożnej – powiedział Antonino Labate, dyrektor ds. strategii, rozwoju biznesu i operacji w Cupra.
Przy realizacji kampanii marka współpracowała z globalną agencją kreatywną &Rosàs. Dyrektorami kreatywnymi projektu zostali Isahac Oliver i María Cerdán, a kierownictwo artystyczne nad kampanią objął Xavi Mauri. Film został wyreżyserowany przez Pola Penasa, za jego produkcję odpowiadał Jordi Solé oraz studio Intricate Productions.
Dołącz do dyskusji: Kibice i piłkarze Barcelony śpiewają w spocie Cupry