SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kibice i piłkarze Barcelony śpiewają w spocie Cupry

Hiszpańska marka motoryzacyjna Cupra, sponsor drużyny FC Barcelona, ruszyła z nową kampanią, w której głównymi bohaterami są kibice katalońskiego klubu. W materiale filmowym wystąpiło ponad 50 osób, wykonując słynną  pieśń Un dia de partit, a także wybrani  zawodnicy, m.in. Robert Lewandowski oraz ambasadorowie marki Ansu Fati i Marc-André Ter Stegen.

Osią najnowszej kampanii Cupry są kibice katalońskiej drużyny sponsorowanej przez markę i jedna z najbardziej kultowych przyśpiewek wykonywanych na stadionie Camp Nou. W opublikowanym filmie występują członkowie klubów kibica FC Barcelony, którzy wspólnie wykonują utwór „Un dia de partit” w L’Auditori de Barcelona.

Z okazji środowego meczu "dumy Katalonii" z drużyną Bayern Monachium stworzono także wersję w języku niemieckim, w której polski napastnik mówi, że jest fanem Barcy. 

50 kibiców śpiewa pieśń FC Barcelony

Do nagrania zgłosiło się ponad 350 osób, z spośród których wybrano pięćdziesięciu kibiców. Do produkcji zaangażowano także piłkarzy: ambasadorów marki Cupra napastnika Ansu Fatiego i bramkarza Marca-André Ter Stegena oraz innych zawodników: Roberta Lewandowskiego,: Andreasa Christensena i Alejandro Balde’a.

- Najnowsza kampania marki Cupra skierowana jest przede wszystkim do fanów katalońskiego klubu.  To ludzie, którzy nigdy nie przestają wierzyć i wspierać swojej drużyny, a także  inspirują innych  pasją do piłki nożnej – powiedział  Antonino Labate, dyrektor ds. strategii, rozwoju biznesu i operacji w Cupra.

Przy realizacji kampanii marka współpracowała z globalną agencją kreatywną &Rosàs. Dyrektorami kreatywnymi projektu zostali Isahac Oliver i María Cerdán, a kierownictwo artystyczne nad kampanią objął Xavi Mauri. Film został wyreżyserowany przez Pola Penasa, za jego produkcję odpowiadał  Jordi Solé oraz studio Intricate Productions.

Dołącz do dyskusji: Kibice i piłkarze Barcelony śpiewają w spocie Cupry

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fgh
To jest przykład jak grupa VW uśmierca markę SEAT bo ta miała słabe wyniki sprzedaży i skupia się wyłącznie na niszowych samochodach sportowych dla maluczkich.
0 0
odpowiedź