Robert Makłowicz z Dawidem Podsiadło reklamują aplikację mobilną banku Credit Agricole
Credit Agricole rusza z nową kampanią reklamową opartą na nowej platformie komunikacyjnej. Obok Dawida Podsiadło pojawią się nowe, znane osoby. Pierwszy spot promuje nową aplikację bankową CA24 Mobile, a występuje w nim Robert Makłowicz.
Credit Agricole rusza z kampanią w odświeżonej formule i wprowadza nowy element platformy komunikacji. Oprócz Dawida Podsiadło, który już od czterech lat jest ambasadorem marki, oraz doradczyni pani Kasi, bank zaprosił do współpracy kolejnych bohaterów.
- Tą kampanią otwieramy nowy rozdział w komunikacji z klientami. O naszej marce i ofercie produktowej będziemy mówić w wyjątkowy, odświeżony sposób, a w kampaniach telewizyjnych i działaniach w internecie, obok Dawida Podsiadło i pani Kasi, zabłyśnie wiele gwiazd. Będziemy je kolejno przedstawiać w najbliższych tygodniach – mówi Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektorka zarządzająca zintegrowaną komunikacją marketingową i korporacyjną Credit Agricole.
W czterech spotach reklamowych, kierowanych do różnych segmentów klientów, bank będzie promować: nową aplikację „CA24 Mobile - pełną korzyści” i rabaty na zakupy dostępne w Klubie korzyści, konto z premią 555 zł i kartę z ekotworzywa, a także lokatę mobilną na 8 proc. oraz kredyt gotówkowy ze stałą ratą. W każdej wersji spotu pojawi się nowa osoba. Zaproszone do współpracy gwiazdy zostały dobrane tak, by trafić z przekazem do różnych grup klientów i ich potrzeb.
Pierwszy spot z nowej kampanii można już oglądać w telewizji i w internecie. Razem z Dawidem Podsiadło występuje w nim znany smakosz i podróżnik Robert Makłowicz. Spot przedstawia nową aplikację „CA24 Mobile – pełną korzyści” i Klub korzyści z rabatami na zakupy, które w aplikacji są dopasowane do każdego indywidualnie. Dzięki niemu klienci mogą korzystać ze specjalnych ofert topowych polskich i światowych marek w blisko 10 000 miejsc.
- Mamy ambicję być jedną z najbardziej wyróżniających się i lubianych marek na polskim rynku bankowym. Dlatego zależy nam na wzmocnieniu świadomości marki Credit Agricole i zbudowaniu przekonania, że z nami po prostu warto być – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole ds. marketingu. - Nasze propozycje są odpowiedzią na bardzo silnie sygnalizowane przez klientów kwestie związane z wysoką inflacją. Chcemy dać im poczucie, że przychodzimy z pomocą, oferując rozwiązania i ofertę, które pomogą im uporać się z tym problemem. Jednocześnie odpowiadamy na potrzeby wyższego rzędu, czyli kwestie związane z ekologią.
We wrześniu spoty pojawią się w 273 stacjach telewizyjnych. Z kampanią w telewizji będzie skorelowana kampania reklamowa w rozgłośniach radiowych. Spoty radiowe będą emitowane w blisko 230 ogólnopolskich i regionalnych stacjach. Kampania będzie również prowadzona w internecie i mediach społecznościowych. Towarzyszyć jej będzie szeroki zestaw formatów digitalowych. Nową ofertę promują materiały w placówkach bankowych i ekrany na przystankach w kilkudziesięciu miastach w Polsce.
Autorem konceptu kreatywnego jesiennej kampanii Credit Agricole jest agencja Just, za produkcję spotów odpowiadał Opus Film, a planowanie i zakup mediów jest dziełem Zenith Media. Kreacje do kampanii internetowych przygotowały agencje Just i Point of View. Za planowanie i zakup mediów w Internecie odpowiedzialna jest agencja Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Robert Makłowicz z Dawidem Podsiadło reklamują aplikację mobilną banku Credit Agricole