SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rochstar Prime Time produkuje reklamy i filmy korporacyjne

Należącą do Rinke Rooyensa firma producencka Rochstar oraz dom produkcyjny Prime Time założyły spółkę Rochstar Prime Time, która zajmuje się produkcją  filmów reklamowych, internetowych i korporacyjnych.

Firma działa już od kilku miesięcy. Dotychczas zrealizowała produkcje dla kampanii ING Życie „Zrób Rakowi Wspak”,  wiosennej akcji reklamowej Leroy Merlin, a także spot dla akcji „Najbliżsi obcy” organizowanej przez Kampanię Przeciw Homofonii (więcej na ten temat).

- Rochstar Prime Time to nowa siła na rynku reklamy - mówi Barbara Poznanski, prezes firmy i jednocześnie założycielka domu produkcyjnego Prime Time. W przeszłości produkowała ona filmy reklamowe dla takich firm jak Netia, Unilever, Warta, Energa, Ferrero, Radio ZET, Kraft, Leroy Merlin, Castorama, PZU czy Pracuj.pl. Współpracowała również przy produkcji filmów fabularnych m.in. „Listy Schindlera”.

W zarządzie Rochstar Prime zasiada też szef i założyciel firmy Rochstar Rinke Rooyens. Rochstar od wielu lat produkuje programy dla największych nadawców - TVP (m.in. „The Voice of Poland”, „Świat się kręci”), TVN (m.in. „Top model”) i Polsatu (m.in. „Jak oni śpiewają”, „Taniec z Gwiazdami”). Kolejnym członkiem zarządu nowej spółki jest Łukasz Zaradkiewicz, producent wydarzeń eventowych (m.in. Orange Warsaw Festival) i szef operacyjny w Rochstar Events.

W Rochstar Primer Time pracuje też Michał Krzywda, twórca wielu filmów reklamowych, a także fabuł i dokumentów, w przeszłości współpracujący z zagranicznymi domami produkcyjnymi, takimi jak Partizan L.A czy też Detour Films. Zespół Rochstar Prime Time uzupełnia kierownik produkcji Jacek Sadokierski oraz Paulina Pomorska.

Dołącz do dyskusji: Rochstar Prime Time produkuje reklamy i filmy korporacyjne

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
HAHA już za chwilę Rochstar będzie No1 w segmencie śluby-wesela, teledyski disco=polo.
odpowiedź
User
wicky
Aktualnie rzeczywiście najbardziej sensowne wydaje się inwestowanie w przekaz audiowizualny - przede wszystkim przez zwrot w stronę kultury obrazu. Ja zdecydowałem się na współpracę z collabstudio.pl i już od razu spodobał mi sie efekt po montażu, a później, kiedy poszło do emisji, to wyniki zaczęły mówić same za siebie.
odpowiedź