„Rodzinka.pl” jako „Boscy w sieci” reklamują Orange (wideo)
W TVP2 ruszyła emisja serialu „Boscy w sieci” reklamującego usługi Orange. W produkcji występują najważniejsi aktorzy „Rodzinki.pl” - na czele z Małgorzatą Kożuchowską, Tomaszem Karolakiem i Maciejem Musiałem.
„Boscy w sieci” pokazują, jak główni bohaterowie „Rodzinki.pl.” - Ludwik (grany przez Tomasza Karolaka) i Natalia (Małgorzata Kożuchowska) oraz ich synowie Tomek (Maciej Musiał), Kuba (Adam Zdrójkowski) i Kacper (Mateusz Pawłowski) - w codziennym życiu wykorzystują nowoczesne technologie i usługi Orange.
Produkcja emitowana jest w TVP2 w piątki, ok. godz. 20.00, na 40 minut przed pokazywaną o 20.40 „Rodzinką.pl”.
Pierwszy odcinek, wyemitowany w zeszły piątek, pokazywał perypetie rodziny z wyjściem na Orange Warsaw Festival i korzystanie z aplikacji lokalizacyjnej „Gdzie jest dziecko”.
Za produkcję „Boskich w sieci” odpowiada Telewizja Polska. Reżyserem jest Karol Klementowicz.
Orange to kolejna duża firma, która promuje się na zasadach product placementu w osobnym miniserialu telewizyjnym. W ostatnich latach jako pierwsza na szeroką skalę zdecydowała na to Kompania Piwowarska, która w czerwcu 2012 roku, w czasie Euro 2012, reklamowała piwo Tyskie w serialu „5 Stadion”, będącym zwieńczeniem prowadzonej pod tym hasłem przez kilka miesięcy kampanii marketingowej (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” jako „Boscy w sieci” reklamują Orange (wideo)