„Rodzinka.pl” straciła 260 tys. widzów. TVP2 wiceliderem w 16-49
Trzynasty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,13 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 260 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła trzecie miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 10,35 mln zł.
Średnia oglądalność odcinków 13. edycji serialu „Rodzinka.pl”, pokazanych w okresie od 14 września do 7 grudnia br., wyniosła 1,13 mln widzów, co przełożyło się na 8,50 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 10,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.45.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek produkcji wyemitowany 16 listopada, który zainteresował 1,35 mln osób.
W porównaniu do jesieni ub.r. widownia serialu spadła o 260 tys. osób. Jedenastą edycję „Rodzinki.pl” śledziło średnio 1,39 mln osób przy udziałach na poziomie 10,25 proc. w 4+, 12,48 proc. w 16-49 oraz 11,77 proc. w 16-59.
Dwójka w czasie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem był TVN, nadający wówczas filmy fabularne, co dało mu 10,50 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. „Big Music Quiz”; 9,39 proc.), a czwarty - Polsat („Lepiej późno niż wcale” i „The story of my life”; 7,17 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była wiceliderem.
Wpływy reklamowe z „Rodzinki.pl 13” wyniosły 10,35 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” straciła 260 tys. widzów. TVP2 wiceliderem w 16-49