SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rodzinka.pl” straciła 260 tys. widzów. TVP2 wiceliderem w 16-49

Trzynasty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,13 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 260 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła trzecie miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 10,35 mln zł.

fot. tvpfot. tvp

Średnia oglądalność odcinków 13. edycji serialu „Rodzinka.pl”, pokazanych w okresie od 14 września do 7 grudnia br., wyniosła 1,13 mln widzów, co przełożyło się na 8,50 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 10,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.45.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek produkcji wyemitowany 16 listopada, który zainteresował 1,35 mln osób.

W porównaniu do jesieni ub.r. widownia serialu spadła o 260 tys. osób. Jedenastą edycję „Rodzinki.pl” śledziło średnio 1,39 mln osób przy udziałach na poziomie 10,25 proc. w 4+, 12,48 proc. w 16-49 oraz 11,77 proc. w 16-59.

Dwójka w czasie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem był TVN, nadający wówczas filmy fabularne, co dało mu 10,50 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. „Big Music Quiz”; 9,39 proc.), a czwarty - Polsat („Lepiej późno niż wcale” i „The story of my life”; 7,17 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka była wiceliderem.

Wpływy reklamowe z „Rodzinki.pl 13” wyniosły 10,35 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” straciła 260 tys. widzów. TVP2 wiceliderem w 16-49

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marek
No i czas zakończyć ten nudny przewidujący szajs. Teraz odpowiedni moment. Ileż można to na siłe ciągnąć. Karolaka i Kożuchowskiej już nikt nie chce oglądać. Nuda nuda.
odpowiedź
User
Ann
Lepiej dac od 19 gdzies przed 20... juz wole rodzinke nowe odcinki niz swiat wedlug kiepksich.
odpowiedź
User
23
Polsatowi coś nie wychodzi
odpowiedź