„Rolnik szuka żony” stracił 710 tys. widzów, dziewiąty sezon śledziło 2,72 mln osób
Dziewiąty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 2,72 mln osób. W porównaniu do ósmej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 710 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Rolnik szuka żony 9” na antenie TVP1 pokazywany był w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 18 września do 27 listopada br. (finał pokazano wyjątkowo o 22.00). Z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl wynika, że premierowe odcinki reality-show oglądało średnio 2,72 mln osób. Przełożyło się to na 21,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,29 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 27 listopada br., był to finał dziewiątego sezonu produkcji. Przed telewizorami zgromadził 3,28 mln oglądających.
Dla porównania, ósmą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 3,43 mln osób, co przekładało się na 25,62 proc., 23,10 proc. i 21,59 proc. udziału. Program rok do roku stracił 710 tys. widzów.
TVP1 liderem
Z danych telemetrycznych wynika, że TVP1 w czasie nadawania reality-show zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją w grupie 4+.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 9,76 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony” stracił 710 tys. widzów, dziewiąty sezon śledziło 2,72 mln osób