SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rośnie oglądalność „Barw szczęścia”. TVP2 liderem rynku

Dziesiąty sezon „Barw szczęścia” gromadzi średnio 2,52 mln widzów. W pierwszym tygodniu emisji serial oglądało 2,13 mln osób, a w drugim - już o 770 tys. widzów więcej. Produkcja podnosi też oglądalność TVP2 względem ub.r. Dwójka w czasie jej emisji jest liderem rynku.

Emitowane od poniedziałku do piątku o godz. 20.05 w TVP2 „Barwy szczęścia” w okresie od 22 sierpnia do 2 września 2015 roku oglądało 2,52 mln osób. Przełożyło się to na 18,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49, oraz 16,01 proc. w 16-59 (grupa komercyjna Telewizji Polskiej) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez TVP.

Każdy odcinek serialu przynajmniej przez trzy minuty śledziło średnio 3,07 mln osób.

Dotychczas najchętniej oglądany odcinek 10. sezonu obyczajowej produkcji wyemitowano 31 sierpnia br. Przed telewizorami zgromadził on 3,24 mln oglądających.

W tym roku Telewizja Polska zdecydowała się rozpocząć emisję swojej hitowej telenoweli o tydzień wcześniej niż większość jesiennych premier. Podczas ostatniego wakacyjnego tygodnia (tj. od 22 do 26 sierpnia br.) „Barwy szczęścia” śledziło średnio 2,13 mln widzów, co przełożyło się na odpowiednio 16,60 proc, 11,44 proc. i 13,66 proc. udziału. W drugim tygodniu emisji (tj. od 29 sierpnia do 2 września br.) widownia serialu wzrosła o 770 tys. widzów do 2,90 mln osób. Widocznie zwiększyły się również udziały produkcji w rynku - do poziomu odpowiednio 20,71 proc, 15,85 proc. i 18,11 proc.

Wzrósł też zasięg serialu z 2,64 mln osób w pierwszym tygodniu do 3,49 mln w drugim.

Oglądalność „Barw szczęścia” odcinek po odcinku

 „Barwy szczęścia” podnoszą oglądalność TVP2 względem analogicznego okresu rok wcześniej. Odcinki z pierwszego tygodnia emisji 10. sezonu serialu zwiększyły widownię swojego pasma o 490 tys. osób. Od 24 do 28 sierpnia 2015 roku Dwójkę w wieczornym paśmie śledziło średnio 1,64 mln widzów (stacja emitowała wówczas gł. programy kabaretowe).

Z kolei drugi tydzień obecnego sezonu telenoweli, względem pierwszego tygodnia poprzedniego sezonu, zyskał 20 tys. osób. W okresie od 31 sierpnia do 3 września ub.r. „Barwy szczęścia” oglądało 2,88 mln widzów (wówczas serial był pokazywany od poniedziałku do czwartku).

TVP2 w czasie emisji „Barw szczęścia” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie jest TVN, nadający „Uwagę!” i „Na Wspólnej”, co przekłada się na 12,99 proc. udziału w rynku. Dalej plasują się: TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 9,98 proc.) i Polsat (filmy fabularne, „Świat według Kiepskich”, „Nasz nowy dom” i „Taniec z Gwiazdami”; 9,40 proc. udziału).

W grupie komercyjnej 16-49 Dwójka jak na razie jest wiceliderem za TVN (trzeci jest Polsat, a czwarta - Jedynka). Z kolei w grupie wiekowej 16-59 TVP2 plasuje się na czele.

Widownia „Barw szczęścia” na tle konkurencji

Producentem „Barw szczęścia” jest firma Artrama. 27 września br., czyli w 9. rocznicę premiery produkcji, serial zyska nową czołówkę.

W sierpniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,89 proc.

Dołącz do dyskusji: Rośnie oglądalność „Barw szczęścia”. TVP2 liderem rynku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
krytyk
A bajeczki Kurskiego o Nielsenie?
0 0
odpowiedź
User
abc
Co by ta Dwójka zrobiła bez Barw szczęścia?
0 0
odpowiedź
User
haha
Rewelacja
0 0
odpowiedź