„Rośnij z Niebieskim Misiem!” w dziecięcej promocji Nestlé
Wystartowała kampania promująca produkty Nestlé dla małych dzieci oznaczone wizerunkiem Niebieskiego Misia. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Kid & Young.
Warunkiem udziału w promocji jest wysłanie na wskazany adres 10 kodów kresowych z objętych nią produktów Nestlé dla dzieci z wizerunkiem Niebieskiego Misia. Do zdobycia jest 10 tys. nagród: maskotki tego bohatera, ręczniki kąpielowe i kocyki.
Celem akcji - zaplanowanej do końca października - jest zwiększenie sprzedaży produktów Nestlé dla dzieci oraz budowanie wizerunku brand hero tej marki.
Promocję wspierają działania reklamowe w prasie, internecie (m.in. aktywności na Facebooku i konkurs fotograficzny) oraz punktach sprzedaży. Koncepcję i mechanizm akcji oraz kreację towarzyszących jej reklam przygotowała agencja Kid & Young.
Dołącz do dyskusji: „Rośnij z Niebieskim Misiem!” w dziecięcej promocji Nestlé