Rozdano M&M Awards 2008 - najwięcej nagród dla ZenithOptimedia i AEG
Brytyjski magazyn "Media & Marketing Global" przyznał swoje tegoroczne nagrody reklamowe - M&M Awards 2008, Najwięcej wyróżnień, w tym dla najlepszej agencji mediowej, trafiło do ZenithOptimedia.
ZenithOptimedia została uznana najlepszą agencją mediową roku w konkursie M&M Awards 2008 zorganizowanym przez brytyjski magazyn "Media & Marketing Global". Firma zdobyła jeszcze sześć innych nagród (za najlepszą kampanią mediową, outdoorową, skierowaną do młodzieży, najbardziej kreatywne podejście do mediów, najlepsze wykorzystanie mediów do kampanii międzynarodowej i najlepszą kampanię w sektorze IT/Telkom), ale za każdym razem podzieliła je z innymi agencjami (najczęściej BBH), które współtworzyły te akcje.
Natomiast najefektywniej reklamowaną marką było według magazynu "Media & Marketing Global" AEG Electrolux, którego kampania The World is Noisy Enough' przygotowana przez ZenithOptimedia i BBH została uznana za najlepszą wśród wszystkich, a także w kategorii outdooru i kreatywnego podejścia do mediów.
Inne spośród 17 nagród przypadły agencji OMD (za najlepsze wykorzystania sieci komórkowych i najlepsze wykorzystanie międzynarodowych mediów), Universal McCann (za najlepszą kampanię internetową i prasową), Mediaedge:cia (za najlepszą kampanię biznesową i wprowadzającą), Carat (za najlepszą kampanię telewizyjną i brandową) i MediaCom (za najlepszą kampanię korporacyjną) oraz MPG (za najlepszą kampanię finansową).
Po raz pierwszy wręczono również nagrodę dla Międzynarodowego marketera roku. Tytuł ten trafił do Jamesa Kennedy'ego z Sony.
Dołącz do dyskusji: Rozdano M&M Awards 2008 - najwięcej nagród dla ZenithOptimedia i AEG