ZenithOptimedia Group przejął od MEC obsługę mediową Kompanii Piwowarskiej
Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał w przetargu na planowanie i zakup mediów dla koncernu SABMiller, w wyniku czego w Polsce będzie zajmował się obsługą mediową Kompanii Piwowarskiej.
Przetarg w Polsce zakończono nieco wcześniej niż postępowanie dotyczące pozostałych rynków europejskich. Tutaj do obsługi wybrano ZenithOptimedia Group. Agencja odpowiada za planowanie i zakup mediów online i offline dla wszystkich marek Kompanii Piwowarskiej.
MEC utrzymał natomiast obsługę budżetu mediowego koncernu SABMiller na pozostałych rynkach europejskich - zajmuje się tym od 2012 roku.
Kompania Piwowarska należy do grona największych reklamodawców wśród producentów piwa na polskim rynku. W ub.r., w okresie od stycznia do października, była drugą pod względem wydatków reklamowych firmą w branży piwnej (po Grupie Żywiec). Na reklamy w mediach tradycyjnych wydała 172,9 mln zł, o 30,1 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych cennikowych Kantar Media).
Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia Group przejął od MEC obsługę mediową Kompanii Piwowarskiej