Rozgłośnie z Open.fm i Polskastacja.pl na stronie głównej WP.pl
Na stronie głównej portalu WP.pl pojawiła się możliwość słuchania najpopularniejszych stacji radiowych z oferty serwisów Open.fm i Polskastacja.pl (należących do Grupy Wirtualna Polska).
Obecnie na stronie głównej WP.pl dostępnych jest 60 internetowych stacji muzycznych, pogrupowanych w kategorie tematyczne: polecane, muzyka na cały dzień, największe przeboje, polska muzyka, muzyczne odkrycia, gatunki muzyczne. Lista rozgłośni będzie dostosowywała się do preferencji każdego użytkownika, a także zmieniała w zależności od kontekstu, np. pory dnia i dnia tygodnia.
- Uruchomienie usługi na stronie głównej WP traktujemy jako dodatkowy kanał dystrybucji radia internetowego. To jednocześnie dalszy ciąg integracji produktów radiowych z całym portfolio produktów Grupy WP - uzasadnia Paulina Górska, dyrektor produktu lifestyle i serwisów video w Grupie Wirtualna Polska. - Chcemy docierać z naszą ofertą do jak najszerszego grona odbiorców, tym razem uatrakcyjniając dodatkowo stronę główną naszego core’owego produktu, Wirtualnej Polski - dodaje.
Grupa Wirtualna Polska kupiła serwisy Open.fm i Polskastacja.pl pod koniec maja ub.r., płacąc za nie 4 mln zł. Jesienią ub.r. stacje z Open.fm pojawiły się na nowej stronie głównej portalu o2.pl.
Jednocześnie wydawca na stronie główne WP.pl wprowadził nowe rozwiązanie reklamowe: weekendowe dniówki cross-device obejmujące emisję na trzech typach urządzeń: desktopach, web mobile i tabletach. Ma to na celu znaczące zwiększenie zasięgu kampanii jednodniowych klientów, przy jednoczesnej gwarancji wzrostu świadomości reklamowanych marek.
Według badania Gemius/PBI w maju br. portal WP.pl zanotował 13,99 mln realnych użytkowników i 1,99 mld odsłon, a wszystkie strony Grupy Wirtualna Polska - 20,15 mln użytkowników i 3,04 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: Rozgłośnie z Open.fm i Polskastacja.pl na stronie głównej WP.pl