„Rozkwit” reklamuje centra mody Klif (wideo)
Trwa wiosenna kampania reklamowa warszawskiego domu mody Klif i centrum handlowego Klif Gdynia. Akcja, pod hasłem „Rozkwit”, obejmuje prasę, internet i outdoor.
W kampanii „Rozkwit” promowana jest wiosenna kolekcja odzieżowa dostępna w tych centrach handlowych. Reklamy są oparte na zdjęciach wykonanych przez Aldonę Karczmarczyk.
Akcja od początku kwietnia jest prowadzona w prasie (reklamy w luksusowych magazynach, a także nowy numer własnego magazynu w nakładzie 60 tys. egz.), internecie (nowa odsłona serwisu klif.pl, działania na Facebooku, współpraca z blogerami, serwis modowy isnpiredbyfashion.pl), oraz outdoor (ponad 80 nośników outdoorowych na drogach dojazdowych do obu centrów, mural przy metrze Politechnika w Warszawie). To pierwsza tak duża kampania marketingowa Klifów.
Nową wersję klif.pl przygotowała agencja Chilid Web Design. Za aktywności w social media odpowiada agencja Valkea Media, a za działania public relations - agencja Fleishman-Hillard.
Dołącz do dyskusji: „Rozkwit” reklamuje centra mody Klif (wideo)