Netflix zamawia drugi sezon „Różowych lat 90.”
Sequel „Różowych lat 70.”, czyli nowy serial Netfliksa „Różowe lata 90.”, który zadebiutował 19 stycznia, już otrzymał zamówienie na drugi sezon. Osiągnął bardzo wysoką oglądalność w pierwszym tygodniu od premiery, co zaowocowało szybkim zamówieniem większej liczby odcinków.
Już oficjalnie wiadomo, że Leia Forman po raz drugi pojedzie na całe lato do Point Place. Netflix ogłosił, że serial „Różowe lata 90.” został przedłużony na sezon drugi, który będzie składał się z szesnastu odcinków (w porównaniu z dziesięcioma odcinkami w sezonie pierwszym). Wiadomość pojawiła się zaledwie dwa tygodnie po premierze serialu. W tym czasie oglądano go przez ponad 67 milionów godzin.
Oświadczenia twórców
„Wszyscy byliśmy bardzo podekscytowani ciepłą, entuzjastyczną reakcją na nasz pierwszy sezon” – powiedział współtwórca serialu i showrunner Gregg Mettler w swoim oświadczeniu. „Nie możemy doczekać się powrotu do Point Place na kolejne lato pełne śmiechu i niespodzianek. Witaj 1996!” – dodał Mettler.
Z kolei twórcy wersji oryginalnej pracujący też nad kontynuacją, czyli Bonnie i Terry Turner powiedzieli: „My tutaj w Point Place zdajemy sobie sprawę, że masz wiele ciekawych ofert na spędzenie wolnego czasu, dlatego cieszymy się, że wybrałeś nas. Mamy nadzieję, że będziemy się bawić przez długie lata”. Turnerowie współtworzą serial ze swoją córką Lindsey, która odpowiada za odświeżenie formatu.
Fabuła serialu
Reboot i sequel serialu „Różowe lata 70.” rozpoczyna się 15 lat po finale oryginalnej serii produkowanej dla stacji FOX. Jest rok 1995, a córka Erica i Donny, Leia (grana przez Callie Haverda), odwiedza swoich dziadków latem, gdzie nawiązuje więź z nowym pokoleniem dzieciaków mieszkających w Point Place.
W serialu na stałe występują Debra Jo Rupp i Kurtwood Smith jako Kitty i Red Forman. Inni członkowie oryginalnej obsady, czyli Topher Grace (Eric), Laura Prepon (Donna), Wilmer Valderrama (Fez), Mila Kunis (Jackie), Ashton Kutcher (Kelso), Don Stark (Bob) i Tommy Chong (Leo) pojawili się gościnnie w sezonie pierwszym.
Netflix ma globalnie 230 mln subskrybentów
Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.
W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netflixa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów.
Dołącz do dyskusji: Netflix zamawia drugi sezon „Różowych lat 90.”