SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza kampania promocyjna Lufthansy w Polsce

15 października tego roku, Lufthansa rusza z kampanią reklamowąpromującą niskie ceny biletów na przeloty do wybranych miast wEuropie.

To pierwsza ogólnopolska akcja niemieckiego przewoźnika, którepromuje nie tylko markę, ale także zróżnicowaną cenowo ofertęlinii. Promocja nosi hasło "Do zobaczenia" i obejmuje 12.,208połączeń tygodniowo Lufthansy do 17 miast w Niemczech i 93 miast w36 krajach w Europie.

Celem najnowszych działań reklamowych Lufthansy jest realizacjastrategii skupionej na potrzebach klienta. Lufthansa chcą przekonaćpasażerów, że oferta linii skierowana jest do wszystkich segmentówrynku pasażerskiego - zarówno do pasażerów biznesowych jak i tych,którzy podróżują turystycznie.

Reklamy Lufthansy będą publikowane w prasie (dziennikiogólnopolskie oraz magazyny opiniotwórcze i branżowe), pojawią siętakże na nośnikach reklamy zewnętrznej. W centrum Warszawy pojawisię megaboard reklamowy przewoźnika. Równocześnie realizowane będądziałania promocyjne w Internecie. Reklamę "Do zobaczenia" usłyszećtakże będzie można na antenach ogólnopolskich rozgłośni radiowych.Kampania potrwa do 30 listopada 2007.

Za kreację kreatywną reklam Lufthansy odpowiedzialna byłaagencja McCann Erickson, za zakup mediów w Polsce - dom mediowyMindshare.

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania promocyjna Lufthansy w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl