SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza kampania promująca równość kobiet i mężczyzn w pracy (wideo)

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego rozpoczyna kampanię promującą równość szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy. Akcja obejmie telewizję, kina, internet i outdoor.

Startująca właśnie kampania ma na celu zwrócenie uwagi, że w traktowaniu kobiet i mężczyzn na rynku pracy wciąż istnieją podwójne standardy, a jednocześnie promocję zasady równości szans płci. Akcja jest oparta na spocie według scenariusza, który wygrał konkurs zorganizowany w ub.r. przez departament zarządzania Europejskiego Funduszu Społecznego w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego.

Reklama pokazuje zaskakującą rozmowę kwalifikacyjną, podczas której szczegółowe pytania o życie osobiste zadawane są mężczyźnie, traktowanemu jak kobieta posiadająca „podejrzane” życie rodzinne. Ten zabieg podkreśla, że na rynku pracy dyskryminacja ze względu na płeć pojawia się już na etapie rekrutacji, gdzie oprócz wykształcenia, kwalifikacji i dotychczasowych doświadczeń, liczy się status matrymonialny kandydatki.




Spot – zrealizowany przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego we współpracy z Pracownią Poziomka – został już udostępniony w internecie, a do końca stycznia będzie emitowany na ekranach na stacjach i w wagonach warszawskiego metra. Wiosną reklama pojawi się również w telewizji i kinach. Budżet kampanii – zaplanowanej do końca br. – wynosi ok. 1 mln zł.
 

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania promująca równość kobiet i mężczyzn w pracy (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dany
dno...
0 0
odpowiedź
User
Maria
Świetny! Gratuluję pomysłu. Tani, bardzo kreatywny spot.
0 0
odpowiedź