Rusza wizerunkowa kampania McDonald's (wideo)
W telewizji i kinach startuje wizerunkowa kampania reklamowa sieci McDonald's. Akcja promuje najważniejsze zalety tych restauracji.
Kreacja rozpoczętej właśnie wizerunkowej kampanii reklamowej sieci McDonald's opiera się na żartobliwych scenkach rozgrywających się w restauracjach tej sieci. W 15 i 30-sekundowych spotach prezentowane są w ten sposób smak, wygoda i atmosfera tych lokali, w których zasady nabierają mniejszego znaczenia i chociaż na chwilę można poczuć się dzieckiem. Przekaz ma charakter emocjonalny, żeby budować bliskie relacje z odbiorcami.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, TV4, 4funTV,
Discovery, Ale kino, AXN, BBC, Canal+, Comedy Central, Fox Life,
Hallmark, Kino Polska, National Geographic, VH1, TVN24, TVN Meteo,
TVN Turbo) oraz w 51 kinach w 28 miastach.
Kreację kampanii - zaplanowanej na 6 tygodni - przygotowała agencja
reklamowa DDB Warszawa, natomiast zakupem mediów
zajął się dom mediowy OMD Macroscope.
Dołącz do dyskusji: Rusza wizerunkowa kampania McDonald's (wideo)