Ruszyła sprzedaż pakietów biznesowych na UEFA Euro 2012
UEFA rozpoczęła sprzedaż pakietów korporacyjnych na Euro 2012. Przedstawiciele świata biznesu mają możliwość dołączenia do grona uczestników programu Club Prestige UEFA Euro 2012 i wyboru opcji spośród różnorodnych pakietów korporacyjnych.
Jak podaje UEFA, pakiety Club Prestige będą gwarantować najlepsze miejsca na trybunach, wykwintną kuchnię, specjalny program rozrywkowy przed i po meczu oraz inne atrakcje – wszystko to w obrębie stadionu.
Dostępne są dwa rodzaje pakietów:
- Club Prestige Platinum: gwarantuje dostęp do prywatnej loży
- Club Prestige Gold: gwarantuje dostęp do wspólnej strefy biznesowej
Liczba pakietów korporacyjnych będących w sprzedaży jest limitowana - obejmuje 60 tys. miejsc spośród 1,4 miliona biletów dostępnych na cały turniej.
Sprzedażą programu pakietów korporacyjnych na terenie Polski i Ukrainy oraz innych krajów europejskich samodzielnie zajmie się UEFA Events SA. Poza rynkami krajów-gospodarzy UEFA Events będzie współpracować z wybranymi agencjami. Lista oficjalnych i autoryzowanych partnerów sprzedaży będzie na bieżąco aktualizowana na stronie UEFA.com.
UEFA wybrała firmę DO & CO na dostawcę usług cateringowych podczas Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie. Firma będzie odpowiedzialna za całościowe wdrożenie programu obsługi gości oraz cateringu, tak jak miało to miejsce podczas Euro 2008.
Doradcą UEFA ds. PR i marketingu hospitality został znany lekkoatleta Robert Korzeniowski.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła sprzedaż pakietów biznesowych na UEFA Euro 2012