Rynek radiowy we Wrocławiu. RMF FM nowym liderem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu.
Na pozycję lidera - z miejsca trzeciego - awansowało RMF FM (z 11,4 proc. do 11,5 proc. udziału). Na drugie miejsce spadły Złote Przeboje Kolor (z 11,8 proc. do 11,3 proc.).
Na ostatnią lokatę podium - z miejsca drugiego - spadła Trójka (z 11,7 proc. do 10,6 proc.). Natomiast na czwartą pozycję - z miejsca szóstego - awansowało Radio ZET (z 7,9 proc. do 9,8 proc.).
Wrocław |
styczeń 2012 : czerwiec 2012 |
lipiec 2012 : grudzień 2012 |
styczeń 2013 : czerwiec 2013 |
lipiec 2013 : grudzień 2013 |
Radio RMF FM |
11,4% |
11,4% |
11,2% |
11,5% |
Radio Złote Przeboje Kolor 90,4 FM (Wrocław) |
11,1% |
11,8% |
9,3% |
11,3% |
Trójka |
13,0% |
11,7% |
12,1% |
10,6% |
Radio ZET |
8,1% |
7,9% |
8,8% |
9,8% |
Radio ESKA (Wrocław) |
10,0% |
9,4% |
13,0% |
8,7% |
Jedynka |
9,5% |
9,4% |
5,9% |
8,7% |
Radio VOX FM / do 2013-11 Radio Eska Rock |
4,7% |
5,4% |
5,8% |
5,0% |
Radio TOK FM |
5,5% |
4,8% |
5,0% |
4,7% |
Polskie Radio Wrocław |
4,4% |
4,2% |
4,1% |
4,7% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 |
4,4% |
3,6% |
5,0% |
3,9% |
Radio Wawa (Wrocław) |
3,3% |
4,5% |
4,7% |
3,6% |
Radio RAM 89,8 FM |
2,9% |
3,0% |
3,0% |
2,5% |
Radio 106,1 Roxy FM (Wrocław) |
1,2% |
2,3% |
1,8% |
2,3% |
Radio Maryja |
1,7% |
1,7% |
1,4% |
2,2% |
Radio ZET Gold (Wrocław) / do 2013-06 Radio Traffic 97,8 FM (Wrocław) |
1,1% |
0,8% |
0,8% |
2,0% |
Radio RMF MAXXX (Wrocław) / do 2012.09 Radio Aplauz (Wrocław) |
1,9% |
1,6% |
1,3% |
1,7% |
Radio ZET CHILLI |
1,3% |
1,2% |
1,7% |
1,6% |
Czwórka |
0,9% |
1,3% |
0,6% |
1,0% |
Radio PiN |
0,4% |
0,5% |
0,4% |
0,9% |
Dwójka |
1,3% |
0,5% |
1,3% |
0,7% |
Katolickie Radio Rodzina (Wrocław) |
1,0% |
1,6% |
1,1% |
0,6% |
Muzyczne Radio (Jelenia Góra) |
0,2% |
0,3% |
0,1% |
0,4% |
Akademickie Radio LUZ (Wrocław) |
0,1% |
0,1% |
0,3% |
0,3% |
N= |
1 816 |
1 806 |
1 826 |
1 825 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Rynek radiowy we Wrocławiu. RMF FM nowym liderem