SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rynek radiowy we Wrocławiu. RMF FM nowym liderem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu.

Na pozycję lidera - z miejsca trzeciego - awansowało RMF FM (z 11,4 proc. do 11,5 proc. udziału). Na drugie miejsce spadły Złote Przeboje Kolor (z 11,8 proc. do 11,3 proc.).

Na ostatnią lokatę podium - z miejsca drugiego - spadła Trójka (z 11,7 proc. do 10,6 proc.). Natomiast na czwartą pozycję - z miejsca szóstego - awansowało Radio ZET (z 7,9 proc. do 9,8 proc.).

Wrocław

styczeń 2012 : czerwiec 2012

lipiec 2012 : grudzień 2012

styczeń 2013 : czerwiec 2013

lipiec 2013 : grudzień 2013

Radio RMF FM

11,4%

11,4%

11,2%

11,5%

Radio Złote Przeboje Kolor 90,4 FM (Wrocław)

11,1%

11,8%

9,3%

11,3%

Trójka

13,0%

11,7%

12,1%

10,6%

Radio ZET

8,1%

7,9%

8,8%

9,8%

Radio ESKA (Wrocław)

10,0%

9,4%

13,0%

8,7%

Jedynka

9,5%

9,4%

5,9%

8,7%

Radio VOX FM / do 2013-11 Radio Eska Rock

4,7%

5,4%

5,8%

5,0%

Radio TOK FM

5,5%

4,8%

5,0%

4,7%

Polskie Radio Wrocław

4,4%

4,2%

4,1%

4,7%

Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010

4,4%

3,6%

5,0%

3,9%

Radio Wawa (Wrocław)

3,3%

4,5%

4,7%

3,6%

Radio RAM 89,8 FM

2,9%

3,0%

3,0%

2,5%

Radio 106,1 Roxy FM (Wrocław)

1,2%

2,3%

1,8%

2,3%

Radio Maryja

1,7%

1,7%

1,4%

2,2%

Radio ZET Gold (Wrocław) / do 2013-06 Radio Traffic 97,8 FM (Wrocław)

1,1%

0,8%

0,8%

2,0%

Radio RMF MAXXX (Wrocław) / do 2012.09 Radio Aplauz (Wrocław)

1,9%

1,6%

1,3%

1,7%

Radio ZET CHILLI

1,3%

1,2%

1,7%

1,6%

Czwórka

0,9%

1,3%

0,6%

1,0%

Radio PiN

0,4%

0,5%

0,4%

0,9%

Dwójka

1,3%

0,5%

1,3%

0,7%

Katolickie Radio Rodzina (Wrocław)

1,0%

1,6%

1,1%

0,6%

Muzyczne Radio (Jelenia Góra)

0,2%

0,3%

0,1%

0,4%

Akademickie Radio LUZ (Wrocław)

0,1%

0,1%

0,3%

0,3%

N=

1 816

1 806

1 826

1 825


Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.

Dołącz do dyskusji: Rynek radiowy we Wrocławiu. RMF FM nowym liderem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ani grosza
z mediów reżimowych tylko trójka się jeszcze powyżej 10% trzyma choć dostała w łeb 3%.
odpowiedź
User
Słup
Ważne, że Trójce rosną przychody z reklam. Tym bardziej, że słuchacze łykają bez popitki i jeszcze podziękują. Na razie odeszli ci, którzy już przejrzeli na oczy i przestali mitologizować to coraz bardziej komercyjne radio. Słupek słuchalności waha się, ale w dłuższym okresie urośnie - wystarczy zagrać Daft Punk, a ludzie uwierzą, że to wyjątkowe radio. Zagrać Beyonce, a powiedzą, że to różnorodne radio itd. Każdemu wcisnąć inną różową bajkę. Reszcie pozostają małe rozgłośnie, którym jeszcze się chce robić coś więcej niż zarabiać pieniądze i grać po najmniejszej linii oporu, ku chwale inż. Mamonia.
odpowiedź