Safari i Chrome w górę na urządzeniach mobilnych, w dół przeglądarka Androida i Opera Mini
Safari i mobilna odsłona Chrome - najpopularniejsze przeglądarki internetowe wykorzystywane w telefonach komórkowych i tabletach - kosztem konkurencyjnych aplikacji zwiększyły w lipcu 2015 r. swój udział w rynku.
Z danych Net Applications wynika, że w lipcu br. Safari miała 42,44 proc. udziału w rynku - o 0,78 pkt. proc. więcej niż w czerwcu. Większy wzrost - z 32,09 proc. do 33,24 proc. - zanotowała w tym samym czasie druga w zestawieniu mobilna odsłona przeglądarki Google Chrome.
Straciły natomiast kolejne w rankingu: przeglądarka wbudowana w system Android (z 13,85 proc. do 12,86 proc.) i Opera Mini (z 6,87 proc. do 5,48 proc.). Ponadto zyskał piąty Internet Explorer (z 2,26 proc. do 2,47 proc.).
Dołącz do dyskusji: Safari i Chrome w górę na urządzeniach mobilnych, w dół przeglądarka Androida i Opera Mini