Safari i Opera Mini w górę na urządzeniach mobilnych, Chrome, przeglądarka Androida i IE w dół
Safari - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w listopadzie br. wzrost udziału w rynku. Natomiast po raz pierwszy od wielu miesięcy straciła mobilna odsłona Chrome.
Z danych Net Applications wynika, że w listopadzie br. Safari miała 45,4 proc. udziału w rynku - o 0,36 pkt. proc. więcej niż w październiku.
Za to spadek - z 22,17 proc. do 21,45 proc. - zanotowała znajdująca się na drugim miejscu mobilna odsłona przeglądarki Google Chrome.
Minimalny wzrost stał się udziałem trzeciej w rankingu przeglądarki wbudowanej w system Android (z 19,14 proc. do 19,18 proc.), a znacznie wyraźniejszy - czwartej w zestawieniu Opery Mini (z 7,56 proc. do 8,17 proc.). Pierwszą piątkę zamyka Internet Explorer (spadek z 2,38 proc. do 2,12 proc.).
Dołącz do dyskusji: Safari i Opera Mini w górę na urządzeniach mobilnych, Chrome, przeglądarka Androida i IE w dół