SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SALESmanago wprowadza Live Chat dedykowany eCommerce i sklepom online

Spółka SALESmanago udostępnia moduł bezpośrednio integrujący Live Chat z procesami marketing automation. Dzięki wykorzystaniu pełnych profili behawioralno-transakcyjnych klienta, użytkownicy otrzymują możliwość wysyłania spersonalizowanych rekomendacji produktowych podczas rozmowy z klientem za pomocą jednego kliknięcia.

Fot. Pixabay Fot. Pixabay

Rozwiązanie zaproponowane przez SALESmanago łączy w sobie funkcje podstawowego czatu z funkcjonalnościami dostępnymi na platformie SALESmanago Marketing Automation. Polega ono na połączeniu funkcji Live Chat z inteligentnym systemem profilowania behawioralnego oraz silnikiem rekomendacji. Mechanizm rekomendacji jest oparty na AI, algorytmach Machine Learning oraz ostatnio wyświetlanych i zakupionych produktach.

Dodatkowo SALESmanago Live Chat jest narzędziem do zbierania danych o klientach. Wbudowane w niego mechanizmy pozwalają na wysyłkę w trakcie rozmowy progresywnego formularza kontaktowego zawierającego pola z danymi, których brakuje na karcie danego kontaktu w bazie danych.

W trakcie rozmowy konsultant ma dostęp do karty klienta, na której znajdzie podstawowe informacje o nim, jego pełny profil behawioralny oraz również spersonalizowane rekomendacje produktowe uwzględniające zachowania i zainteresowania tej osoby, w tym te dobrane przez silnik AI Copernicus. Jednym kliknięciem konsultant może wybraną ofertę przesłać do klienta. Chat pozwala na pełną automatyzację oraz użycie rozwiązania Sales Chat Bot, który w przypadku braku aktywnego konsultanta może poprowadzić rozmowę za niego, korzystając z bazy wiedzy eksperckiej oraz sztucznej inteligencji.

Całość procesu oraz wygląd okna chatu są obsługiwane bezpośrednio w SALESmanago, bez konieczności przełączania się do paneli zewnętrznych platform. W systemie użytkownicy znajdą również pełną analitykę działań z wykorzystaniem tego kanału.

Dołącz do dyskusji: SALESmanago wprowadza Live Chat dedykowany eCommerce i sklepom online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl