Adam Nawałka w kampanii Samsunga Galaxy S9 i S9+ (wideo)
W pierwszej odsłonie kampanii firmy Samsung Electronics Polska z udziałem trenera piłkarskiej reprezentacji Polski Adama Nawałki promowane są smartfony Galaxy S9 oraz telewizory QLED TV. Akcję przygotowały i realizują firmy Leo Burnett Warszawa, VML Poland, dfusion communication i Starcom.
W weekend zaczęła się teaserowa odsłona akcji. Jest oparta na spocie pod tytułem „Kamera. Bardziej” pokazującym, jak Adam Nawałka w ciemnym tunelu idzie na trybuny stadionu.
We właściwej odsłonie reklamy smartfonów Samsung Galaxy S9 i S9+ z udziałem Adama Nawałki podkreślają, że telefony te wyposażone są m.in. w aparat ze zmienną przysłoną i funkcją Super Slow-mo. Natomiast kampania telewizorów Samsung QLED TV zwraca uwagę na ich minimalistyczne wzornictw i tryb Ambient Mode.
Kampania obejmuje telewizję, kino, internet, radio, punkty sprzedaży oraz outdoor.
Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Leo Burnett Warszawa, za aktywności w social media - agencja VML Poland, a za public relations - agencja dfusion communication. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.
Udział Adama Nawałki w kampanii i opiekę menedżerską zapewniła agencja Xbrand Sponsoring.
Adam Nawałka od niedawna występuje w kampanii piwa Warka związanej z piłkarskimi mistrzostwami świata oraz promuje nowe warianty napoju izotonicznego 4Move.
W ub.r. Nawałka pojawił się m.in. w reklamach okien Fakro oraz sklepów Leroy Merlin.
Dołącz do dyskusji: Adam Nawałka w kampanii Samsunga Galaxy S9 i S9+ (wideo)
Dmuchają ten balon z nim do granic absurdu.
Daj mu Boże i nam kibicom, żeby ta jakość przystrzyżonych włosów Nawałki przełożyła się na wynik naszej reprezentacji.
Bo pęknięcie po pierwszych trzech meczach może być straszliwe i upadek trenera podobny.