Samsung reklamuje innowacyjne lodówki
Ruszyła kampania reklamowa lodówek Samsung z innowacyjnymi technologiami. Przygotowały ją Cheil, Selfish3 Production i Stacom.
W swojej kampanii reklamowej Samsung podkreśla technologiczne rozwiązania swoich lodówek. Pierwsza z nich, Kitchen Fit, to lodówka do obudowy ze stalowym frontem, którą można wstawić w zabudowę kuchenną.
W spocie reklamowym możemy zobaczyć, jak lodówka idealnie wpasowuje się w meble tworząc z nimi jedną linię, bez wystających krawędzi.
Ogólnopolska kampania obejmuje emisję 30-sekudnowych spotów w telewizji oraz na platformach VOD. Zaplanowano również intensywne działania digitalowe, w social mediach, w prasie oraz w punktach sprzedaży.
Lodówki Samsunga
Kolejne urządzenie to dwudrzwiowa lodówka Side by Side z technologią Twin Cooling Plus. Dzięki podwójnemu obiegowi powietrza przechowywane jedzenie pozostaje dłużej świeże.
Trzecia zaprezentowana technologia to Cool Select+. To rozwiązanie daje konsumentowi elastyczność użytkowania. Za pomocą jednego przycisku możliwa jest zmiana zamrażalnika w chłodziarkę. W zależności od potrzeb przechowywanych produktów użytkownik może wybrać jedną z czterech temperatur w dolnej części lodówki.
Lodówka Family Hub ma dostęp do internetu. Urządzenie zostało wyposażone w ekran dotykowy, który daje szereg możliwości.
Koncepcję oraz kreację materiałów kampanijnych wypracowała agencja Cheil we współpracy z Selfish3 Production. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Starcom.
Dołącz do dyskusji: Samsung reklamuje innowacyjne lodówki