Krychowiak, Boberek i Woronowicz w rozmowach z Jakubem Dębskim promują Samsung Smart TV (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa telewizorów Samsung Smart TV, w ramach której youtuber Jakub Dębski przeprowadza wywiady z Grzegorzem Krychowiakiem, Jarosławem Boberkiem i Adamem Woronowiczem. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy VML Poland, SMG Polska i dfusion communication.
Do akcji przygotowano trzy rozmowy w ramach cyklu „Studio konesera”. Wywiady utrzymane są w konwencji programu o kulturze, gdzie pierwsze skrzypce gra prowadzący, wprawiający swoich gości w zakłopotanie i niepokój, wypytując ich o gusty, nie tylko filmowe. W każdym z docinków prezentowane są też różne funkcjonalności Smart TV.
W wywiadach youtuber Jakub Dębski (autor kanału Dem3000) rozmawia z piłkarzem Grzegorzem Krychowiakiem oraz aktorami Jarosławem Boberkiem i Adamem Woronowiczem. Krychowiak jest ambasadorem reklamowym Samsung Smart TV od wiosny ub.r., jesienią wziął udział w kampanii pod hasłem „coikiedychce”.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od 30 stycznia na YouTubie, Facebooku i Twitterze.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja VML Poland, za zakup mediów - dom mediowy SMG Polska, a działania public relations - agencja dfusion communication.
Dołącz do dyskusji: Krychowiak, Boberek i Woronowicz w rozmowach z Jakubem Dębskim promują Samsung Smart TV (wideo)