Samsung Smart TV: Zmieniamy telewizję w intensywne doznania. Włącz się (wideo)
Samsung rozpoczął kampanię reklamujacą platformę Smart TV. Akcję pod hasłem „Zmieniamy telewizję w intensywne doznania. Włącz się” przygotowały firmy Firefly Creation, Next, Starcom i Euro RSCG Sensors.
Kampania platformy Samsung Smart TV podkreśla, że to pierwsze na polskim rynku rozwiązanie w pełni integrujące telewizję z internetem, dzięki czemu umożliwia ono oglądanie, słuchanie i surfowanie w sieci bezpośrednio na ekranie telewizora. Akcja rozpoczęła się odsłoną teaserową pod hasłem „Zmieniamy telewizję 9 maja. Włącz się”, w ramach której na stronie zmieniamytelewizje.pl umieszczono licznik odliczający dni do właściwego startu kampanii oraz logo Smart Hub – interfejsu w telewizorach Smart TV dającego nieograniczony i bezpłatny dostęp do kanałów telewizyjnych, internetu i aplikacji.
>>>> WP.tv w telewizorach Samsunga
Właściwy etap działań obejmuje telewizję (spot w ogólnopolskich stacjach informacyjnych, kanałach tematycznych i kanałach HD), kina (30- i 15-sekundowe spoty przez 6 tygodni od 13 maja przed hitowymi filmami), prasę (magazyny lifestyle dla mężczyzn, tytuły biznesowe, tygodniki opinii, magazyny technologiczne i telewizyjne), internet (portale informacyjne, porównywarki cenowe, portale aukcyjne, platformy VOD, social media – Facebook, Twitter, YouTube) oraz punkty sprzedaży (elementy wyposażenia i standy z materiałami POS w wybranych sklepach).
>>>> Wideo na żądanie od TVP w telewizorach Samsunga
Koncepcję kreatywną i key visual kampanii przygotowała agencja Firefly Creation, reklamy internetowe stworzyła agencja Next, która również wspólnie z agencją Euro RSCG Sensors – odpowiadającą za wsparcie PR – prowadzi działania w social media. Natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Samsung Smart TV: Zmieniamy telewizję w intensywne doznania. Włącz się (wideo)